Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

hjelp til booting fra dvd

Anbefalte innlegg

Problemer med skjermkort ved at skjermen er kun svart - sålangt har jeg ikke fått hjelp nok.

Tenkte at kanskje vi jeg feks reinstallerte så ville dette fungere?

Men å gjøre dette i blinde.....Dvs alt etter F9. Da får du jo valg om å boote fra dvd, usb osv. Men hvilken linje? Kanskje veldig individuelt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Problemer med skjermkort ved at skjermen er kun svart - sålangt har jeg ikke fått hjelp nok.

Men å gjøre dette i blinde.....Dvs alt etter F9. Da får du jo valg om å boote fra dvd, usb osv. Men hvilken linje? Kanskje veldig individuelt?

Har du prøvd med et annet skjermkort eller en annen skjerm? Hvordan skjedde dette?

Lenke til kommentar

Har du prøvd med et annet skjermkort eller en annen skjerm? Hvordan skjedde dette?

Skjermen er prøvd på laptopen med hell. Funker bra.

Har desverre ingen andre skjermkort enda som kan testes. Ei heller annen skjerm.

Skjedde hvordan? PC stod på - ble restartet - deretter svart skjerm. Får brukt Remote Desktop og kommer inn på PCen da, men dette hjelper ikke stort uansett ved feks installering osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...