pierce007 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Problemer med skjermkort ved at skjermen er kun svart - sålangt har jeg ikke fått hjelp nok. Tenkte at kanskje vi jeg feks reinstallerte så ville dette fungere? Men å gjøre dette i blinde.....Dvs alt etter F9. Da får du jo valg om å boote fra dvd, usb osv. Men hvilken linje? Kanskje veldig individuelt? Lenke til kommentar
OldDuke Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Problemer med skjermkort ved at skjermen er kun svart - sålangt har jeg ikke fått hjelp nok. Tenkte at kanskje vi jeg feks reinstallerte så ville dette fungere? Men å gjøre dette i blinde.....Dvs alt etter F9. Da får du jo valg om å boote fra dvd, usb osv. Men hvilken linje? Kanskje veldig individuelt? Har du prøvd med et annet skjermkort eller en annen skjerm? Hvordan skjedde dette? Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Problemer med skjermkort ved at skjermen er kun svart - sålangt har jeg ikke fått hjelp nok. Tenkte at kanskje vi jeg feks reinstallerte så ville dette fungere? Men å gjøre dette i blinde.....Dvs alt etter F9. Da får du jo valg om å boote fra dvd, usb osv. Men hvilken linje? Kanskje veldig individuelt? Har du prøvd med et annet skjermkort eller en annen skjerm? Hvordan skjedde dette? Skjermen er prøvd på laptopen med hell. Funker bra. Har desverre ingen andre skjermkort enda som kan testes. Ei heller annen skjerm. Skjedde hvordan? PC stod på - ble restartet - deretter svart skjerm. Får brukt Remote Desktop og kommer inn på PCen da, men dette hjelper ikke stort uansett ved feks installering osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå