bbble Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg har en PC med AMD 6400X2 prosessor, ASUS M2N-SLI Deluxe hovedkort, 4 Gb Ram, strømforsyningen heter Gigabyte Odin Pro og i følge spesifikasjonene skal den yte 800W. Jeg benytter en toskjermsløsning, til mye rart egentlig, men ytelsen trenger jeg først og fremst til et og annet spill. JEg har bladd litt i katalogen til et par nettbutikker og lest litt i de sticky trådene på toppen av sida (ikke alt, jeg innrømmer!). Det jeg lurer på, er hva er det som er den beste strategien for min 2 skjermsløsning 2x1600x1200: 2xlitt kjipere skejrmkort i SLI eller 1x dobbeltsådyrt skjermkort (som gjerne består av 2GPUer...) Jeg har ikke greid å holde meg oppdatert på hvordan disse løsningene er i sammenligning. Dessuten vet jeg ikke om det gir noen spesiell fordel å ha 2 skjermkort når man kjører dualhead løsning. JEg bruker NVIDIA Twinview som strekker desktop over hele skjermen. Noen som kan gi noen generelle råd? Pris er ikke den viktigste begrensningen min men jeg vil ha grei valuta for pengene. 2 X aller dyreste kort er ikke aktuell strategi..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå