henrik^ Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Heisann! Har et problem med å åpne porter igjennom på mitt nettverk. Det består av en Netopia 3351, hvor det etter der kommer en Dlink trådløs router. Tenker jeg riktig hvis jeg prøver å åpne porter (f.eks 51413) og forwarder den til dlink-routeren (10.0.0.4), og deretter forwarder den samme porten fra dlinken til den pcen det gjelder. Prøver å få det til på med xboxen og torrent, men xboxen sier NAT er strict, og torrentprogrammet sier porten er stengt, noe som irriterer meg noe sinnsykt. Noen triks? Prøver meg frem i telnet-menyen til routeren, men det blir ikke særlig bra. Endret 23. oktober 2008 av henrik^ Lenke til kommentar
Kongen av Lassa Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Er DHCP enablet i dlinken? Hvis den er på kan du prøve å disable den og forwarde porten rett fra Netopiaen til xboksen. Lenke til kommentar
henrik^ Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg ga opp hele greiene, helt til jeg fant denne! Til alle dere som har NGT og bruker en egen router bak Netopian, denne guiden er helt rå! Den hjelper deg å gjøre Netopian "usynlig". Helt genialt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå