Woilef Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Hej Jeg har ett problem.... altfor høy cpu temp på amd 2200+..... i biosen viser den av og til 70 grader!! Jeg vet dette kan være feil da den viser 50-60 grader i asus pcprobe..... menmen, jeg har bestemt meg for å gidde å legge på goop igjen (var litt slurvete når jeg tok det på). Da må jeg da selvfølgelig ta av den gamle, så jeg lurte på hva jeg kan bruke til det? Går det med Vikingfjord 50% =), er det i så fall safe å ta dette på kjerna på cpu og?, kan noen gi meg noen råd og vink..... Jeg har en Glacialtech Iglo 2320 (eller no) garantert tilogmed xp2600+ Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Lån litt av mors neglelakk fjerning istedet for å bruke dyrebar sprit til slikt! makan! Lenke til kommentar
Woilef Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2003 jaha, godt tips, men jeg har litt komplekser for å ta væske på kjernen.... det kan vel umulig være safe Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Neeeeei, ikke bruk neglelakk fjerner. Den inneholder jo håndkrem! Mulig noen veldig gamle typer ikke gjør det, men les på baksiden først. Vikingfjord er yppelig Ang veske på kjernen, så har du ingenting å frykte. Noen har faktisk vannkjøling rett på core! Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Neglelakk funga glim til meg ihvertfall 8) Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Ikke alle neglelakk fjernere som inneholder masse annet. Men kanskje lurt å lese bak på flasken først.. Lenke til kommentar
viking99 Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Negellakkfjerner funker fint d. har brukt d selv flere ganger. 96% virker også bra.... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Isopropanol som du får kjøpt foreksempel hos jernia er for å rense cpu, brukes i kompinasjon med q-tips Lenke til kommentar
slaktar`n Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 åååå, mongoa dåkker ska jo drikk vodkaen asså.... :o bruk no superlim... no har ikke æ nåkka god datamskin længer...asså... Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Det er billigere å ta en liten del fra vodkaflaska og bruke dette til rens av cpuen enn å gå og kjøpe en diger dunk med isopropanol du aldri kommer til å bruke til noe annet. Det er jo bare snakk om at en trenger nok sprit til å væte en kutips. Lenke til kommentar
nenzeo Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Det er billigere å ta en liten del fra vodkaflaska og bruke dette til rens av cpuen enn å gå og kjøpe en diger dunk med isopropanol du aldri kommer til å bruke til noe annet. Det er jo bare snakk om at en trenger nok sprit til å væte en kutips. Helt riktig, kjøp en hallitter sprit, ta litt på en q-tip, og resten shotter du mens du renser div. ting i pcen! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Kjøp ren 60%, det er best før og etter rensinga ! Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Helt riktig, kjøp en hallitter sprit,ta litt på en q-tip, og resten shotter du mens du renser div. ting i pcen! Vil ikke anbefale å shotte sprit mens du tuller inni pcen. Etterpå derimot.. :wink: Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 menne..hvis det blir noe sprit igjen..kan jeg få resten da ?? Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 har lurt lenge... hvor får du kjøpt blå isopropanol dr. X? blå isopropanol er genial rensevæske! Lenke til kommentar
nukleuz Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Kondensfjerner = Isopropanol ...det finnes på alle bensinstasjoner, mye billigere enn sprit å bedre enn neglelakkfjerner hvertfall (16kr/Flaske) Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 bruk litt sprit til pc'en, og drikk resten mens du synger sanger om gamle dager hvis den går til valhall Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 jeg bruker Cellulose-tynner, funker fint det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå