SubiPi Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Hei. Hatt en ekstern disk fra WD i et par-tre mndr nå, helt problemfritt. Etter noen problemer med et trådløst nettverkskort, som har løst seg, forsvant plutselig den eksterne disken fra min datamaskin. Jeg finner den i device manager,MEN ikke i disk management, og det er ingen bokser som er unchecked i TweakUI. Har nå prøvd å restarte, med og uten disken koblet til. Hvis jeg kobler til disken i ettertid, så finner Windows "New Hardware" , type: Unknown. Og den finner selvsagt ikke nødvendig software. Har da også prøvd å avinstallere "unknown device" i device manager og plugget disken i igjen, men det hjalp ikke. Noen som har noen fler tips`n`tricks? P.S: Skal nå prøve å avinstallere selve disken i device manager, for jeg husker ikke om jeg har gjort akkurat det. Men jeg har ikke trua, så tips mottas hjertelig! Endret 22. oktober 2008 av SubiPi Lenke til kommentar
SubiPi Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Ps`n hjalp ikke. Den vises fortsatt i device manager under Disk Drives. Ingen andre steder. Kan også legge til at den fungerer utmerket på den bærbare... så er en driver, tipper jeg.. eller noe annet ræl! Lenke til kommentar
SpaceFrog Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 siden den fungerer fint på bærbar ville eg installert Chipset driverene dine. som inneholder usb( om du bruker de integrerte på HK) Lenke til kommentar
SubiPi Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 siden den fungerer fint på bærbar ville eg installert Chipset driverene dine. som inneholder usb( om du bruker de integrerte på HK) Det ser ut som det fungerte. Det hjalp å laste det ned manuelt, msi live update funka ikke litt engang. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå