presets Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Heisann! Noen som vet om en norsk side som selger oransje neon/katoderør? Mvh Vofl Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Heisann! Noen som vet om en norsk side som selger oransje neon/katoderør? Mvh Vofl du kan å koble:)? ihvertfall så er det billigere å kjøpe lys beregna for pc:D bare å kutte kabelen:) er som oftest mye billigere. Hvis dette er aktuelt writeback:) så kan jeg smelle opp noen linker:) Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 microplex.no selger bl.a., så bare kobler du på bryteren selv. Men det skal sies at neonlys = harry. Lenke til kommentar
presets Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Selvfølgelig kan jeg koble ^^ Skal kjøpe katode beregnet på PC ja.. men spørsmålet er fargen... oransje.. hvor selges det? Eller er kanskje ikke en rull med gjennomsiktig oransje plastikk-folie-greie så dyrt at jeg ikke kan bruke det til å bare rulle rundt en vanlig hvit katode? Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 tenk at tråden ikke er stengt, det er jo ulovlig å kjøre med neonlys, så lenge de er skrudd på.... Lenke til kommentar
presets Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Skal jo faktisk ikke bryte loven og kjøre med påskrudd.. For den saks skyld skal det ene røret i pcen. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Kjøp Liquid neon mens du først er i gang da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå