LasVeggis Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Har hatt Telenor Turbo i rundt 6 mnder nå, og har hatt det samme problemet siden vi fikk det. Linja kobler seg ut altfor ofte (alt er dødt i 10-100sek, så kobler den seg på igjen). Har sendt inn sånn feilmelding på Telenor 4-5 ganger nå, og alle gangene har de forandret status fra "Feil Rapportert" -> "Feil Reparert" eller noe sånt i løpet av 2 dager. Jeg har snakket med de på telefon noen ganger, uten noe særlig hjelp, og jeg har prøvd å bytte modem(multimodem). Elektriker har vært her en gang, og reperatør en gang. Elektrikeren skiftet en kobling eller noe, og reperatøren sa at det ikke var feil på linjen. Jeg er en aktiv gamer, og hver gang linjen kutter, blir jeg disconnecta. På Gears of War skjer det av og til at jeg istedenfor å bli disconnecta, står alle de andre i ro i noen sekunder, og jeg kan ikke gjøre mye annet enn å gå rundt. Spørsmålet mitt er da: ville det hjelpe å skifte fra Telenor til Enivest? Har veldig lyst til å ha linja klar til Gears 2. Endret 21. oktober 2008 av LasVeggis Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Har sjøl Enivest og det var litt problem i starten. Men etter det så har det våre helt perfekt utanom når modemet tok kvelden. Men fekk da nytt gratis dagen etter på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå