thrice Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Nå som det blir kaldere blir huden min styggere og styggere. Huden blir rød og tørr i enkelte deler av ansiktet. Siden jeg foretrekker å holde meg på et overmenneskelig nivå, er jeg på utkikk etter hud produkter som kan hjelpe meg. Setter pris på merke/modell og utsalgssted Endret 21. oktober 2008 av thrice Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Rød og tørr, er huden da irritert? Isåfall har Shizeido en flott krem som reparerer huden. Den heter survival cream eller noe. Verdt å sjekke ut. Har reddet meg etter en litt for hard barbering mange ganger. Hvis ikke fikk jeg mange gode kommentarer sist vinter da jeg brukte Clarins selvbrunings/ og-fuktighetskrem. Påfør alltid fuktighetskrem etter at du har vasket ansiktet. Men det er ikke nødvendig og vaske hver dag. Da blir huden også irritert. Jeg personlig vasker ansiktet mitt annenhver dag, eller kanskje hver tredje. Da får huden god nok tid til å produsere nytt kollagen, som gir en gjevn og fin tone. Hvis ikke bør du alltid passe på å ha en god ansiktssåpe, ikke bruk noe som helst såpestykke fra supermarkedet. Pass på at du har en flytende såpe (helst) som er ekstra mild, fra en av de gode hudpleieprodusentene. Endret 21. oktober 2008 av Ramius Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Takk for tipsene! Skal ta turen å se etter Shiseido i morgen. Etter det jeg har lest burde man skylle ansiktet hverdag, først med varmt vann for å åpne/rense porene, også med kaldt vann for å lukke de. Har forsåvidt ingen god såpe, så kan alltids invester i det også. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg liker produktene fra Dermalogica og MD Formulations hvertfall.. MD Formulations: Om du har urenheter i ansiktet og ønsker perfekt hud Dermalogica: Om du ikke har så mye kviser osv men ønsker finere og renere hud Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Den beste fuktighetskremen jeg har prøvd noengang er det Dermalogica som har, den koster dog over 400kr pr. tube. Du kna gå til ansiktspleie, der hjelper de deg og sier hva slags hud du har og hvordan du skal gjøre ting. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Ok. Dermalogica høres ut som tingen for meg. Skal ta en titt på de forskjellige i morgen. Har sett det er en hudpleie salong i nærheten, så jeg får stikke innom de også. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 Cliniderm Instant Moist Face Cream funker fjell. Hvis huden er tørr om morgenen, og du smører den på blir den normal etter et kvarter når kremen har tørket. http://forbrukerportalen.no/produkter/14885/ Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 Huff dette var en haug med dårlige tips synes jeg. Personlig er den beste fuktighetsgelen jeg har brukt fra Zinc/Zihr. Du må vite hva slags hud du har, om du trenger balm eller gel. Men Biotherm sine fuktighetskremer er også veldig bra. Hvis du ikke har en god ansiktssåpe, så er det grunnen. Du kan selvfølgelig kjøpe den Shiseidoen jeg anbefalte, den vil hjelpe. Men for å forhindre dette, og gå til roten på problemet, så anbefaler jeg deg å etter ansiktssåper av typen "Cleanse wash", eller "Cleansing foam". Sistnevnte produseres særlig godt av LAB-serien, som jeg tror du får i Norge nå (På Estethique). Og hvis du sjekker der så kjøp den på stedet. Det er altså skumsåpe i en pumpeflaske. Veldig skånsomt og effektivt. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Folk har forskjellig hud. Mitt tips er å spørre en som er utdanna hudpleier om hvordan hud-type du har, og få tips deretter. Enkelt å greit. Endret 23. oktober 2008 av HaueR Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Folk har forskjellig hud. Mitt tips er å spørre en som er utdanna hudpleier om hvordan hud-type du har, og få tips deretter. Enkelt å greit. Tull. Det finnes bare to-tre, kanskje fire forskjellige hudtyper hos menn. Og pleiproduktene er skapt slik at en lett finner de rette produktene for seg selv. Men for de som ikke gidder å sette seg inn i dette så kan det virke vanskelig. De to hovedtypene er tørr hud, og fet hud. Har du fet, skal du bruke produkter uten fett, og motsatt. Deretter har vi hud som defineres som trøtt og sliten, noe som kan komme av dårlig kosthold og gener. Omtales ofte som grå, trøtt, død eller livløs hud i forskjellige produktserier. Men mye moderne forskning har bevist at kremer med vitaminer og antioksidanter osv, bare er fancy navn, uten at det fungerer slik som det loves. Den fjerde er hud som lider av aldringstegn. Men dette synes jeg er tull å fokusere på for menn, og samme hva reklamen sier, er det lite en tube krem kan gjøre for å forhindre at du ser eldre ut. Det finnes i tilleggg ganske lite produkter for menn innen denne sjangeren. Noen produktserier skal også ha det til at det finnes noe som heter kombinasjonshud. Men dette synes jeg er pisspreik, for hvis du har en kombinasjon av fet og trøtt hud (yeah right), så bør du uansett bruke produkter uten fett i seg, for å ikke bli seendes ut som en svett gris (noe du gjør med moisturizing balm på fet hudtype) Endret 23. oktober 2008 av Ramius Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2008 Thrice, her er mine tips 1. En rens er fint å ha, da vil jeg anbefale M.D Formulation serien som hjelper mot alt egentlig. Den er anbefalt av leger osv. 2. En fuktighetskrem er viktig å ha, og jeg har aldri hatt en bedre fuktighetskrem enn A-Creme uansett hva. 3. Evt en rens som du kan bruke 1 gang i uka ca som eksfoliserer huden. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå