lulzie Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Noen som har erfaringer med forskjellig butikker når man skal forhåndsbestille? Skal bestille Fable 2. Så jeg lurte på om noen har noen butikker som er kjapp med leveringen? Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Noen som har erfaringer med forskjellig butikker når man skal forhåndsbestille? Skal bestille Fable 2. Så jeg lurte på om noen har noen butikker som er kjapp med leveringen? Har ikke kjøpt så mye spill på nettet, men har bestilt diverse ting fra komplett.no, og har, flere ganger fått det dagen etterpå. En gang betilte jeg i sju-tiden og hadde det i postkassa kl ett dagen etterpå! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Det er nesten umulig å svare på et spørsmål som dette. Flere faktorer spiller inn, som beliggenhet av lager i forhold til deg, hvor mye det lageret har å gjøre akkurat da, og selvfølgelig også hvor mye den lokale postterminalen har å gjøre. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Absouluttspill! 1 dags levering for meg, bur på vestlandet. Endret 21. oktober 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Absouluttspill! 1 dags levering for meg, bur på vestlandet. Samma her, men av og til tar det 2 dager. Uansett, Absoluttspill gjør det lettere og billigere å være en Gamer! Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Absouluttspill.no, helt klart. Forhåndsbestill spill og de sender det to dager før release, og du har det dagen etter. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Gamezone leverte Fable2 til meg idag Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Forhåndsbestilte Dead Space på lefdal, de sendte det i går, og i dag lå det i postkassen. Og ingen frakt Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Handler stort sett alt av spel frå gamezone.no nettopp pga. kjapp leveranse. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Fikk mail fra Gamezone idag, dem sender WOTLK ut på mandag...me like Gamezone Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg liker lefdal Fikk Gears of War 2 til 399,- nok(ingen frakt!!) på fredag, 2 dager etter det var sendt. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg kan godt anbefale en butikk man IKKE bør bestille fra når man vil ha noe raskt eller på utgivelsesdatoen: zailor.no. Ellers så er absoluttspill.no min favoritt på rask levering, ofte har du spillet over natta. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Var tidligere storhandler hos Zailor og fikk ALLTID varen dagen etter så lenge eg bestilte før kl 14, så har gode erfaringer med de. Er riktignok et par år siden så kan hende det har forandret seg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå