Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

TV i USA 2009-10. (inkl sommer 09)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger noe nytt å se da jeg ikke har noe for tiden. Er ikke lenge til Supernatural og Smallville starter opp igjen, men den forrige sesongen av begge seriene var bare brukbare og sesongavlsutningene ganske kjedelige. Fringe er bra, men har hørt lite om neste sesong. Jeg liker serier som Fringe, X-Files og det der, så hva anbefaler folket? Tenker en del på Warehouse 13, men er den bra? Vet det er sendt få episoder, men virker det lovende? Jeg har for øvrig sett noen episoder av Eleventh Hour (mistenkelig likt Fringe og X-Files), men det var ikke noe for meg. Gav opp True Blood etter noen episoder da jeg ikke taklet hun neket som spiller hovedrollen, og han vampyren var utrolig irriterende.0

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Liten rask liste over serier som kommer tilbake og nye serier i september

09/1 - Greek

09/9 - 90210 and Sons of Anarchy

09/11 - Supernatural and The Vampire Diaries(seriestart)

09/15 - One Three Hill, Gossip Girl and Lincoln Heights.

09/17 - Glee(seriestart)

09/18 - Bones, Parks and Recreation, It`s Always Sunny in Philadelphia, Fringe og The Office.

09/19 - Til Death og Brothers(seriestart).

09/22- House(2t sesongpremiere), Heroes(2t sesongpremiere), How I Met Your Mother, The Big Bang Theory, CSI: Miami, Two And A Half Men og Castle. Seriestart for "Accidentally on Purpose".

09/23 - Nye seriene "The Forgotten", NCIS: Los Angeles og "The Goode Wife" har seriestart. Også NCIS har seriestart.

09/24 - Law & Order: SVU and Criminal Minds. Seriestart for Modern Family, Parenthood and Cougar Town.

09/25 - The Mentalist, Grey`s Anatomy and CSI. Flashfoward har seriestart.

09/26 - Law And Order, Smallville and Dollhouse.

09/27- Dexter, Desperate Housewives, The Simpsons, The Cleveland Show(seriestart), Family Guy and Californication.

09/29 - Lie To Me

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Flashforward

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...40&start=40

NCIS Los Angeles var også en frisk pust i NCIS-franchise, og du trenger ikke å ha sett NCIS fra før for å skjønne NCIS LA.

The Vampire Diaries, faktisk noe brukbart fra CW. Grei ny serie; som en mix av Twilight, Supernatural(som blir sendt etter TVD i statene) og One Three Hill.

Bortsett fra det ser det ut til at The Forgotten kan leve etter sesong 1, men tviler egentlig. Ok "forsvinning/drap serie".

Community er en grei komiserie, med blant annet Kim Jeong(fra Party Down blant annet) og Cheavy Chase. Modern Family også, en annen komiserie med blant annet Ed O`Neil(Bundy) var grei men tror jeg kommer til å spare eller aldri se disse seriene.

Alt ellers virker gangske dødt. Så kanskje forsett med de seriene som i fjor som går bra? Sons of Anarchy og Leverage. Førstnevnte som priroritering..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...