Gå til innhold

TV i USA 2009-10. (inkl sommer 09)


Anbefalte innlegg

Uten å svare Bone på noe som helst om de er gode eller ikke...

 

The Philanthropist er en grei dramaserie, ikke veldig bra men ikke heller så værst. Kan tygges i det lille tørke som er nå. Grei nok for min del til å følge med videre på.

 

Hung er litt Californication-lite og veldig rolig serie. Jeg likte den, men den er vel mer sånn elsker eller hater-serie som Californication blant annet som en av mine favorittserier. Likte hva jeg så i piloten, følger med videre.

 

Mental er en rett og slett kjedelig dramaserie om psykiske lidelser og annet rundt en klinikk som huser pasienter med disse lidelsene. Chris Vance(best kjent som Whistler i Prison Break) gjør en rett og slett kjedelig prestasjon og spiller en Dr. House-light på en måte som ikke funker idet heletatt. Så egentlig bare to episoder av serien, og det på grunn av Selias Weir Mitchell(Haywire fra Prison Break f. eks) i piloten og avdøde David Carrdine(Kill Bill) i en annen episode. Serien blir også sansyneligvis øksa, da selv hovedskuespillern visstnok går over til Burn Notice for flere episoder som kan lede til fulltidsplass på serien.

 

HawthoRNe bare rett og slett kjeda jeg meg enda mer igjennom enn Mental. Lukta ikke noe annet enn en flopp som Heartland som ble sendt på TNT i samme tid for 2 år siden.

 

Ville ha kanskje starta på Burn Notice hvis jeg hadde vært deg Bone. Er en grei actiondrama-serie som vil forsette hver sommer, og så igjen etter hver januar omtrent til forfatterne kaster inn håndkle. The Philanthropist er egentlig den eneste som kan være noe vitsen å ha se på av de nylig oppstarta hvis du ikke liker serier som Hung.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må neste takke Mahavishnu for at jeg nå har sett piloten til Hung. Du nevnte at den var litt Californication-light, og det er en av mine favorittserier. Takk. :)

 

Noen som kan anbefale noen andre serier? Serier jeg har fulgt med på (og vil fortsette med når de starter opp igjen) er bl.a. Californication og Entourage. Likte også Big Shots veldig godt, men den ble canceled. Noen serier som "ligner" på disse?

 

 

Edit: Jeg prøver meg på The Philanthropist i kveld, så får vi se. Den er vel ikke helt det jeg spør etter her, men er selvfølgelig åpen for andre typer serier også.

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Jepp.

 

It first premiered on the CW on September 25, 2007. The series concluded its second season on May 29, 2009. The CW formally cancelled the series from its network but there were talks between ABC Studios to continue the show in syndicated form as a Sunday night program[1], due to the CW returning Sunday nights back to its affiliates.[2] or sold to SciFi Channel. Several reports indicate such talks have fallen through and the show has completely ended its run and will not be returning for a third season.

Lenke til kommentar

Burn Notice fornyet for en fjerde sesong, Royal Pains får enda en sesong

 

The summer's hottest cable series will be back.

 

USA Network has renewed its flagship action drama "Burn Notice" and breakout freshman hit "Royal Pains." Both series have been picked up for 16 more episodes.

 

The pickups come amid another sizzling summer for the basic cable network, which is wrapping up July as cable's most-watched network after finishing first during the second-quarter ratings race.

 

The Thursday combo of "Burn" and "Pains" has been the main driver of USA's ratings surge, with all fresh episodes of the series landing in the top 20 programs on ad-supported cable for the month.

 

On July 9, the original runs of the Fox TV Studios-produced "Burn" and Universal Cable Prods.' "Pains" drew 7.1 million and 7.3 million viewers, respectively.

 

"Burn," starring Jeffrey Donovan, is being picked up for a fourth season. The show it helped launch, the Mark Feuerstein-starring medical soap "Pains," is being renewed for a second turn.

USA feels 'Burn,' 'Pains'

Network renews its hit summer series

 

http://www.hollywoodreporter.com/hr/conten...47a4287235cad19

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Hyggelig å høre at Entourage er fornyet allerede nå, men noe annet var vel ikke å forvente. :) Må legge til at jeg synes Hung tar seg opp. Kult at det i hvertfall blir 2 sesonger.

 

EDIT: Er True Blood noe særlig? Har egentlig alt for mange serier jeg ser på nå, men kan jo vurdere den.

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...