Gjest Guest_hmm_* Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Vel, det har seg slik at jeg fant en jente på lørdag som jeg faktisk kunne tenke meg å prøve et seriøst forhold med, vi snakket i noen timer og hun var lett og snakke med, hun var smart, morsom og hun hadde god selvtillit + at hun var jævlig nice (looks). Vi klinte og klådde litt på hverandre (hun emr på meg enn ejg på hun :O) også hadde hun akkuratt samma utrykk når hun så på meg som eksen min hadde i mitt forige forhold, så kom det til at vi skulle skilles og hun spurte om å få mitt telefonnummer og om jeg ville ha hennes og om vi skulle møtes på onsdag, jeg svarte ja til alt. Greia er at jeg prøvde å ringe hun nå nettopp for å bekrefte morgendagen og en eller annen dude tok telefonen og sa det var feil nummer -_- Jeg husker jeg var litt usikker på om jeg hadde fått det ned riktig, men fikk ikke sjekka (tenkte ikke på det altså ), så det jeg lurer på dere jenter, etter den historien der, hvor stor er sjangsen for at dere gir et feil telefonnummer med vilje? Og hvor stor er sjangsen for at dere ringer om det ikke var med vilje og dere ikke hører noe fra kisen? Dette var irriterende -_- Får meg da damer innimellom, men dette er den mest mentalt friske dama jeg har møtt noen gang, dere er jo sprø hele gjengen. Lenke til kommentar
Gjest Guest_ik_* Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Rart at hun var så gira, og ga deg et annet nr. Har dere en avt, ville jeg ha møtt opp på den. Gjorde noe slikt engang, men da var jeg 18 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hvem skriver ned nr nå for tiden, trodde alle hadde mobil nå. Til neste gang: Du skriver nr ditt på mobilen din og legger igjen anrop på mobilen din, så gir du telefonen tilbake og du lagrer nr hennes og henne gjør det samme med ditt. Lykke til neste gang da Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 førsteposten bryter med reglene for gjesteåpsting. tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg