Gå til innhold

Spillbibliotek - Luksusproblem, trenger hjelp

mtnine FURY

Anbefalte innlegg

Dette er faktisk en helt seriøs tråd, men i det siste har spillgleden gått bort pga jeg ikke klarer å bestemme meg for hvilke spill jeg vil spille.

Kjøpte xboxen nylig, og har i det siste kjøpt en hel mange spill. 14 har jeg nå, og de er alle stortitler, alt fra gta til fable 2 osv osv.

Problemet er bare at jeg fks spiller gta i en halv time, så bytter og bytter spill. Fordi jeg "MÅ" jo prøve de andre og tenker jeg. I det siste har dette bare vært slitsomt, og har spilt mindre og mindre fordi jeg klarer ikke å bestemme meg.

Hørtes rart ut som en rar klage, men det er nå faktisk sånn.

Vil det beste bare være å legge vekk alle spilla bortsett fra 1, og spille det til jeg føler meg helt ferdig med det?

Blir jo gåen i hodet av alt tenkinga. Uff ;P er ikke bra

Og i løpet av kort tid så kom/kommer jo saints row 2, fable 2, far cry 2, dead space, moto gp 08 (er roadracing fan) ++

Og hvordan er dere, hvis dere har mange spill, går dere da etter de som har lettest achievments, eller driter dere bare i det systemet. Har en følelse av at jeg begynner å velge spill etter den malen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har samme "problemet". Har sikkert 10-15 toppspill liggende som jeg ikke har begynnt på engang. F.eks Mass Effect CE har ligget siden jeg kjøpte det den dagen det kom ut. Men det jeg gjør er at jeg spiller bare 1 spill om gangen. Fokuserer kun på det ene til det er spillt ferdig. Det synes jeg er best iallefall siden jeg da får med meg mest av historien osv. Spiller jeg flere på en gang blir det rot med både historien i spillet og kontrollen, da mange spill har helt forskjellig kontrolloppsett. Men det er også lurt å ta seg god tid i spillene selv om det tar lengre tid. En får ikke nytt spillet hvis en rusher igjennom, da er litt av vitsen med å spille de borte.

Lenke til kommentar

Det hjelper å legge fra seg forestillingen om at man gjennom alt som kommer ut av topptitler, det er det uansett ingen som har tid til. Ikke kjøp et spill hvis du ikke har tid til å spille det, da slipper du at det ligger og venter på deg. Ikke spill piratkopier. Bestefaren til baker Harepus hadde rett.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Vel du velger å starte på et spill du har lyst til å spille selvf, og du burde kun spille det til du er ferdi før du starter på noe nytt.

Jeg er i samme båt som deg, har alt for mange spill men er bare blitt ferdig med noen få spill. Holder på med Hell's Highway for tiden og MÅ gjøre meg ferdig med det før jeg starter på noe nytt....noe som er hardt når Fable2 havnet i hylla idag... :p

EDIT: Jeg ser på et spill som en film eller ei bok, en ser/leser ikke flere på en gang, da blir det bare kaos..

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Hadde samme problemet på Wii.. :p

Den er chippet, og jeg har ca 40 spill. Problemet er at jeg har så mange, og klarer aldri å bestemme hvilket jeg skal spille.. :p

Når jeg kjøpte meg xbox 360, bestemte jeg meg for å ikke chippe den, og det har jeg ikke gjort. Da får jeg ikke så mange spill, og kan spille gjennom ett før jeg hopper videre til det neste..

Men jeg må si at Forza 2 og Viva Piñata som fulgte med, ikke akkurat er spill som jeg føler jeg _MÅ_ spille videre på...

Lenke til kommentar

Ja , gleden ved et spill blir fort borte med nedlasting. hva er vitsen med å laste ned 40 spill når dere alikevel ikke klarer å slå dere til ro med 1?

Å kjøpe spill er et rituale

Først glede seg til spillet kommer .

så se mange trailere å glede seg enda mer

når spillet kommer , er forventningene på topp

du løper ned til nærmeste butikk / logger deg på steam :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...