ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Noen som har en ekstra key? Så ikke dette før nå Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Noen som har en ekstra key? Så ikke dette før nå samme gjelder meg ... kjipt!! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Her og, så dette nå. Pleaaaase Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Skulle det la seg gjøre, er eg mottakelig for ein key i tilfelle Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 According to IGN, we've just heard that starting today, Insomniac and Sony Computer Entertainment will make the Resistance 2 beta open to all PlayStation 3 owners who have access to the Network. It's currently closed, but perhaps only for a few more hours. When the time is right, head on over to MyResistance.net and apply for a spot, which should be granted with no questions asked. We've been playing the beta for the past week or so and we're quite happy with what we see; we believe you will be, too; this is some serious multiplayer fun! This information kinda came out of the blue so we don't have any concrete time details, but we're relatively certain the closed door opens at some point today. You'll be able to check out both the Competitive and Cooperative modes, get a taste of the insanity of a 60-player battle (currently only available on the Orick map), and try out different modes like Deathmatch, Team Deathmatch, and Skirmish. KILDE Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Siden jeg måtte bruke brutterns email fordi jeg herket til den kontoen jeg egentlig skulle ha som var registrert på forhånd, måtte vi bruke hans konto. Om han bare snart logger seg på kan jeg registrere på Ps Store på PC'n her på skolen og komme hjem til å starte nedlastingen. håper jeg... Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Årr... Jeg er alltid for sein til sånne ting Tror jeg må betale en liten fyr som kan sitte på nett hele dagen og gi meg inside information Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Årr... Jeg er alltid for sein til sånne ting Tror jeg må betale en liten fyr som kan sitte på nett hele dagen og gi meg inside information Betaler du godt? Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Årr... Jeg er alltid for sein til sånne ting Tror jeg må betale en liten fyr som kan sitte på nett hele dagen og gi meg inside information Betaler du godt? Det vet du ikke enda Haha Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 WOHOO!!! Takk gamer.no!!! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Gamer.no ute med 1000 betanøkler! Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Gamer.no ute med 1000 betanøkler! Første gang jeg har sendt inn, håper jeg vinner Men hvordan funker dette, må jeg bare sjekke mail hver time? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg fikk mail 2min etter at jeg hadde sendt inn svar. Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg fikk mail 2min etter at jeg hadde sendt inn svar. Velger og være opptimistisk jeg, den kommer snart Men får jeg kun mail hvis jeg vinner, eller uansett? Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg fikk mail 2min etter at jeg hadde sendt inn svar. Velger og være opptimistisk jeg, den kommer snart Men får jeg kun mail hvis jeg vinner, eller uansett? Du får klokka 4 hvis du vant. Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg fikk mail 2min etter at jeg hadde sendt inn svar. Velger og være opptimistisk jeg, den kommer snart Men får jeg kun mail hvis jeg vinner, eller uansett? Du får klokka 4 hvis du vant. da vant jeg ikke Lenke til kommentar
Kris Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Du sendte inn etter fire? Da får du mail rundt fem tror jeg. Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Du sendte inn etter fire? Da får du mail rundt fem tror jeg. Krysse fingre 11 minutter til, skal sjekke jeg Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Faen, kom hjem først nå Men har sendt inn svar, men det er vel så og si ingen håp for meg nå vel? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Det er nok litt håp fortsatt. Jeg fikk CoD5: WaW beta kode selvom jeg sendte inn ganske sent, og da var det bare 200 koder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå