MST Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg har gitt bort mange koder selv og.. Men hvis jeg ikke får inn noen " tilbud " i morra så får nok dere to kodene;). Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 *borte* Tusen takk Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg har gitt bort mange koder selv og..Men hvis jeg ikke får inn noen " tilbud " i morra så får nok dere to kodene;). Ok, tusen takk Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg har gitt bort mange koder selv og..Men hvis jeg ikke får inn noen " tilbud " i morra så får nok dere to kodene;). Ahh, det ville isåfall vært toppers Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Huff. Følte med på ign.com i går helt til det viste seg at kodene ble utsatt. Når de legger de ut i dag er jeg selvsagt på jobb. Typisk. Lenke til kommentar
MST Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Jaja, kodene går til Mokko og Paisley hvis ingen har Burnout eller SOCOM som de bytter mot kodene.. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jaja, kodene går til Mokko og Paisley hvis ingen har Burnout eller SOCOM som de bytter mot kodene.. Er veldig takknemlig for det! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jaja, kodene går til Mokko og Paisley hvis ingen har Burnout eller SOCOM som de bytter mot kodene.. Burnout hva for noe? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jaja, kodene går til Mokko og Paisley hvis ingen har Burnout eller SOCOM som de bytter mot kodene.. Burnout hva for noe? Burnout Paradise = Et bilspill som man nå kan kjøpe på PS-Store for.. (skal vi se..) ... 249 NOK Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Noen som vet om noen sider som deler ut flere koder? Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Damn, hvis noen har en ekstra til overs, er jeg takknemlig til å ta imot! Bytte Burnout Paradise mot en beta kode? Lol? Lenke til kommentar
MST Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Damn, hvis noen har en ekstra til overs, er jeg takknemlig til å ta imot! Bytte Burnout Paradise mot en beta kode? Lol? Er faktisk folk som gjør det:P Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Det blir for sleipt etter min mening. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg tar veldig gjerne i mot Lenke til kommentar
MST Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Mokko, har du msn? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Mokko, har du msn? Jada, kan sende deg PM. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hvordan går det med budrunden MST?? Kan jeg forvente en kode?? Lenke til kommentar
MST Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Mulig du kan det:p.. Men jeg vil mest sansynligvis lage en account hvor jeg putter inn koden slik at den er på download lista på ps store.. Slik at ca 5 personer kan laste ned. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Mulig du kan det:p..Men jeg vil mest sansynligvis lage en account hvor jeg putter inn koden slik at den er på download lista på ps store.. Slik at ca 5 personer kan laste ned. 5 av de raskeste eller da 5 du velger ut??. Er det sikkert at det vil funke?? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Mulig du kan det:p..Men jeg vil mest sansynligvis lage en account hvor jeg putter inn koden slik at den er på download lista på ps store.. Slik at ca 5 personer kan laste ned. Da kan jo bare en av 5 spille samtidig da. Er kun den riktige PSN id'en som kan spille. Så det høres tungvindt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå