MST Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) http://www.fileplanet.com/promotions/resis.../index_reg.aspx Kos dere:)! Tar gjerne imot Socom, R&C eller Burnout som takk via PSN:P EDIT!!! DET ER DA TOMT FOR KEYS ETTER HVA JEG VET, SÅ FÅR HÅPE DERE FIKK TAK I EN KODE:) Endret 21. oktober 2008 av MST Lenke til kommentar
tronder Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 http://www.fileplanet.com/promotions/resis.../index_reg.aspx Kos dere:)! Tar gjerne imot Socom, R&C eller Burnout som takk via PSN:P Jeg fikk, laster ned nå... Min første beta key på PS3... Trodde jeg aldri skulle få muligheten. takk takk Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Må jo være sånn jævla medlem da. Det koster jo penger... Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Ser ikke ut som at det er fler igjen for vanlige accounter. Lenke til kommentar
Skrufgreen Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 nei koster ikke penger å være medlem. Hvis man vil betale for å være medlem får man visse fordeler. Fikk meg en key nettopp og jeg er medlem og betaler ikke Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) nei koster ikke penger å være medlem. Hvis man vil betale for å være medlem får man visse fordeler. Fikk meg en key nettopp og jeg er medlem og betaler ikke Jommen jeg må ha sånn subscrive greier for å få beta'en. Det koster penger. Jeg har sånn gratis greier, men er det ikke fler igjen for registrerte brukere?? Endret 21. oktober 2008 av Paisley Lenke til kommentar
MST Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Reigstrer dere på ign.com f.eks... Så bruker dere login info derifra på denne beta'n. KOSTER IKKE PENGER Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Registered user keys are all extinct. Wtf?? Lenke til kommentar
preppy Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 pffft. de skal ha $ for beta key nå... Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Ja får akkuratt det samme, så er nok tomt for dem vanlige registrerte. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Neeeeeeiiii! HÆLVETE! Hadde jeg ikke satt meg ned med CoD4 som jeg ikke har spilt på evigheter, så hadde jeg oppdaga denne tråden og fått tak i nøkkel! LBP utsatt + Ingen Resistance 2 beta key = EDIT: Skal prøve å ikke gjøre dette til en tiggetråd, men hvis noen fikk tak i en ekstra nøkkel, så tar jeg imot med åpne armer! (Husk at jeg har gitt ut syv LBP nøkler på dette forumet ) Endret 21. oktober 2008 av Mokko Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hva med dennesiden da?? Lenke til kommentar
MST Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Tviler sterkt på at du vil få noen kode fra den sia der.. Vet om MANGE som har vært på den sia, men ingen har fått noe kode. Btw, jeg har 2 koder som jeg bytter mot enten SOCOM eller Burnout via PSN. Endret 21. oktober 2008 av MST Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 forbanna dritt, rekker jo det aldri Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Tviler sterkt på at du vil få noen kode fra den sia der..Vet om MANGE som har vært på den sia, men ingen har fått noe kode. Btw, jeg har 2 koder som jeg bytter mot enten SOCOM eller Burnout via PSN. Tuller du? Du kan da ikke bytte bort en kode mot noe som koster masse penger! Jeg har gitt ut syv LBP koder + en CoD5 kode til X360-folka koder her på forumet uten å kreve noenting. Får man tak i en ekstra kode deler man broderlig uten å kreve noe for den.. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Tviler sterkt på at du vil få noen kode fra den sia der..Vet om MANGE som har vært på den sia, men ingen har fått noe kode. Btw, jeg har 2 koder som jeg bytter mot enten SOCOM eller Burnout via PSN. Hvis du heller gir dem bort, tar jeg gjerne imot. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) *borte* Endret 21. oktober 2008 av zeox Lenke til kommentar
preppy Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hva med dennesiden da?? Da er søknad sendt... for tredje gang. Lol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå