cas22 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 BioShock kommer som vi vet den 24. oktober. Men allerede idag kan du sikre deg et kopi, hvertfall om du bor nære Sandvika i Bærum. På Lefdal, bak spilldisken, ligger det en bunke med BioShock-spill (ca 7) på gulvet. Jeg plukket selv opp et derfra idag, mens mannen i disken ikke så på, og betalte for det i kassen. Gikk som fot i hose, og nå sitter jeg og spiller det. Kongespill, btw Sikkert ingen big deal, men tenkte de som er veldig keen på spillet burde vite det Lenke til kommentar
dannad Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Fy deg, tenk å utnytte de stakkars uvitende folka Lenke til kommentar
Skrufgreen Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Hadde jeg hatt penger hadde jeg kjørt dit og tatt med et hjem! Var nettopp på Game i Sandvika Storsenter og forhåndsbestilte Far Cry 2 Collectors Edition og skal bruke Gavekort på 450 til spillet Skulle gjerne hatt begge! Endret 21. oktober 2008 av Skrufgreen Lenke til kommentar
cas22 Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Hehe, kan ikke si jeg har dårlig samvittighet akkurat Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg kjøpte det i dag på Expert på Mariero i Stavanger. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hehe, kan ikke si jeg har dårlig samvittighet akkurat Holder med deg der. Hadde prøvd på det samme:p Lenke til kommentar
shaker Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg kjøpte det på elkjøp skøyen for en uke siden Lenke til kommentar
cas22 Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg kjøpte det på elkjøp skøyen for en uke siden Jøss, det var spesielt Ferdig med det da kanskje? Lenke til kommentar
shaker Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Ja ble ferdig med det på søndag Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Oi, det minnet meg på at jeg må bestille det i dag fra absoluttspill.no. Har jeg skikkelig flaks, får jeg det i posten i morgen. Skulle jo ha bestilt det for en stund siden da... Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 De satte det ut i hyllene på GameStop i Storbyen Sarpsborg i går også. Løp å kjøp! Lenke til kommentar
chaos king Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Ja ble ferdig med det på søndag haha, elkjøp skøyen? jeg jobber der da XD ikke så rart at du kunne plukke det opp egentlig. av alle de 15 ansatte på spillavdelingen, er det bare en av dem som faktisk har greie på spill og releases... lol Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Var på Platekompaniet i dag og kjøpte en film og Bioshock lå bak kassa. Spurte om de solgte det og det gjorde de vist. Så endelig er trophytørken over. Lenke til kommentar
r88 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Ja ble ferdig med det på søndag haha, elkjøp skøyen? jeg jobber der da XD ikke så rart at du kunne plukke det opp egentlig. av alle de 15 ansatte på spillavdelingen, er det bare en av dem som faktisk har greie på spill og releases... Hvem er den ene av de 15 da? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 BioShock kommer som vi vet den 24. oktober. Men allerede idag kan du sikre deg et kopi, hvertfall om du bor nære Sandvika i Bærum. På Lefdal, bak spilldisken, ligger det en bunke med BioShock-spill (ca 7) på gulvet. Jeg plukket selv opp et derfra idag, mens mannen i disken ikke så på, og betalte for det i kassen. Gikk som fot i hose, og nå sitter jeg og spiller det.Kongespill, btw Sikkert ingen big deal, men tenkte de som er veldig keen på spillet burde vite det Nå er det sikkert en stakkar som får telefon fra Lefdal, Sandvika i Bærum. Og han får vite at forhåndsbestillingen hans er forsvunnet. :-/ Foreslår at du lar være å spille videre før 24. oktober, for samvittighetens skyld. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Foreslår at du lar være å spille videre før 24. oktober, for samvittighetens skyld. Haha, håper du kødder Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Selvfølgelig kødder jeg ikke. Den onde cas22 stjal jo sikkert spillet til en annen stakkar som hadde forhåndsbestilt spillet. Det minste han bør gjøre er å la være å spille før lanseringsdatoen. Synes vi som spiller dataspill, bør slå ett skikkelig slag for køkultur, og dersom ikke vi er skjerpet alle mann så er jeg sikker på at landet går rett til helvete. Og tviler isåfall på at andre land sniker seg foran oss i den køen. :-/ Lenke til kommentar
chaos king Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Ja ble ferdig med det på søndag haha, elkjøp skøyen? jeg jobber der da XD ikke så rart at du kunne plukke det opp egentlig. av alle de 15 ansatte på spillavdelingen, er det bare en av dem som faktisk har greie på spill og releases... Hvem er den ene av de 15 da? ikke meg selv hvertfall, har ikke 100% oversikt over alle spillene som kommer ut i høst, enkelt og greit fordi jeg ikke syns alle ser like kule ut som hypen skal ha det til;) Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Unner alle PS3-eiere dette spillet. Et av de første spillene jeg skulket skolen for å spille, for jeg var helt hekta på det i en periode... Aah the memories! Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Platekompaniet på Oslo City hadde flere eksemplarer av Bioshock PS3 i hyllene i går Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå