Deadringer Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Må si jeg synes grafikken på menneskene i videoen var ganske så dårlig. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hvis A.W kan levere en story med en atmosfære det virkelig lyser uhygge av,så gir jeg blanke om grafikken ikke er helt "Crysis". Karakter animasjonene derimot,trenger muligens litt forbedring. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 enig der, så lenge storyen og atmosfæren er der så har ikkje grafikken så mye og si, men grafikken er jo strålene alikevell så alt er bare bra ut i fra trailere og bilder er det vertfall ingenting og si på atmosfæren!!! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Dette er nok et spill som gir godfølelsen, og jeg skal gladelig bruke penger på å kjøpe det. Er ikke mange spill jeg har kjøpt i det siste utenom til PS3 da jeg synes det er for mye vissvass uten historie og godfølelse. Brothers in Arms: Hells Highway var et spill jeg også gladelig kastet penger på i PC versjon nå som siste kjøp. Farcry2, Resident Evil 5 kan også bli PC spill jeg gjerne betaler for. Så håper jeg piratene har vett nok til å betale for spill de laster ned og liker. Test det gjerne som piratkopi men kjøp om du liker. Endret 22. oktober 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
LMH Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jah! Endeleg! Gledar meg til dette! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg har ingen tvil om at spillet blir konge, jeg synes bare grafikken på menneskene i videoen var skikkelig utdatert. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Max payne hadde jo faktisk ganske dårlig animasjon på karakterene for tiden spillet kom ut (fiender sklei ofte bortover gulvet), og alle menneskene hverken blunket øynene eller åpnet munnen når de snakket. Alle (med max payne) skiftet bare teksturen på ansiktet slik at de knep øynene mer sammen når de ble truffet eller skøt xD. Likevel så veide jo spillet opp for det med veldig tøft gameplay og historie (og tøff grafikk på det meste annet). Får håpe det blir slik her også. Begge spillene har forresten ordspill i tittelen skjønte jeg nå xD "Max Pain!" "Alan, Wake up!" Endret 22. oktober 2008 av Gormers Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Nåja, eg hugsar godt når Max Payne kom ut, dei fleste snakka om fysikken, for den var ganske god med tanke på tida når den kom ut. Ragdollteknologien var ikkje like utbrett som en er i dag. Grafikken kunne vore betre, det er sant, men det er noko ein gløymer før det er gått eit minutt i eit sånt spel. Titlene er veldig gode, heller det enn det tåpelige greiene enkelte driv med. Tom Clancy's Rainbow Six: Rogue Spear: Urban Operations™®© Endret 22. oktober 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Ja fysikken var tøff i forbindelse med f. eks å sprenge seg selv og andre i eksplosjoner. Men nå snakket jeg om animasjoner som når de beveger seg osv. Lenke til kommentar
Looper87 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Kjekt at vi får se litt fra spillet igjen. Når det er sagt syntes jeg traileren var en dårlig presentasjon av hva Alan Wake handler om. Den aggressive bruken av post-processing FX var heller ikke særlig givende, likte faktisk grafikken mye bedre slik den var på de gamle trailerene. Endret 22. oktober 2008 av Looper87 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 "Alan, Wake up!" Nope, awake. Han holdes våken av det som hjemsøker landsbyen/området, og han selv i særdeleshet. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Graffikken er grei nok, men ikke no "woow". Dette spillet ser ut som en "god film". Hele trailern var kun historie og no gameplay, det er greit nok det, jeg ELSKER konseptet, bare håper det blir like bra som det ser ut som. Endret 22. oktober 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Dette spillet ser ut som en "god film". Er med på den. God story, og en fin, "landslig" atmosfære som suger deg inn i historien så du glemmer eventuelle kosmetiske mangler og feil. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Alan Wake is Awake! Godt å se en ny trailer fra de, at grafikken ikke virker like "spektakulær" nå som for 3 år siden får så være, dette kommer til å bli et must-buy fra min side, mest fordi de har tirret nysgjerrigheten min såpass. Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg fikk litt Stephen King assosiasjoner av den traileren, og da i en positiv forstand. Gleder meg absolutt til dette spillet! Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Awesome! Og sånn er det med den saken. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Gleder meg. Men jeg håper ikke det blir like mye bloom/HDR effekt eller hva det heter i spillet som det var på traileren. Akkurat det er noe som irriterer meg ved nye spill. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Fikk nesten litt Twin Peaks stemning her jeg..... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg fikk litt Stephen King assosiasjoner av den traileren, og da i en positiv forstand. Gleder meg absolutt til dette spillet! Stephen King med en bismak av Lovecraft og Alone in the Dark(den originale trilogien that is). Absolutt fett som fy. Spillet skal testes og mest trolig kjøpes. Jeg elsker denne typen spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg