BlastyTrasty Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Kjekt å sjå at det framleis er liv i Alan Wake! Lett eit av spela eg ventar på! Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Gåsehud! Har ventet på noe nytt i fra remedy leiren! Spillet er listet opp til PS3 i prisguiden, det er vel strengt tatt ikke riktig. Microsoft gir nok ikke fra seg eksklusive titler like lett som sony. Endret 21. oktober 2008 av OpusNR1 Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hvorfor diskutere grafikk når det er en CGI trailer? Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hvorfor diskutere grafikk når det er en CGI trailer? "Cinematic" betyr ikke automatisk CGI. Tror nok alt dette er ingame. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Alt vi ser er rendret med selve spillmotoren. Denne real-time demonstrasjonen hos Intel begynner å bli noen år gammel, men fortsatt ganske imponerende: http://www.gametrailers.com/player/usermovies/237511.html Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hvorfor diskutere grafikk når det er en CGI trailer? "Cinematic" betyr ikke automatisk CGI. Tror nok alt dette er ingame. Finnes ikke noe real time grafikk med så lite aliasing. Er noe muffens. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hvorfor diskutere grafikk når det er en CGI trailer? "Cinematic" betyr ikke automatisk CGI. Tror nok alt dette er ingame. Finnes ikke noe real time grafikk med så lite aliasing. Er noe muffens. http://www.alanwake.com/forum/showthread.php?t=1807 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Herlig å se at det er liv i Alan. Fantastisk trailer. Og de bildene på siden som Thomas_H linket til var også en fin vitamininnsprøytning. "Bookstore"-bildet tok nesten pusten fra meg. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Alan Wake ble introdusert nesten første gang Intel introduserte Quadcore for første gang Dette spillet skal visst utnytte Quadcore VELDIG bra. Det sa iallefall Intel på en IDF messe for et par år siden Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jøss. Kommer det til PS3 også nå? Fett Lenke til kommentar
kilik Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Nei, det kommer IKKE på PS3. Det er gamer.no som roter. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 å fytti helvete for en fantastisk teaser:) fikk skikkelig gåsehud:) gleder meg bare mer nå. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Håper de prøver å vekke frem fansen med denne traileren, og i samme forbindelse prøver å "lette litt på sløret" med tanke på å komme med ny informasjon i nær fremtid. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Når det gjelder grafikken så er fortsatt både lyseffektene og fokuseffektene (blur på de riktige stedene), svært god og gjør at filmen ser ut som det er pre-rendret. Svært spent da max payne var genialt, og pga jeg pleier å like slike spill (mye fokus på historie). Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Fikk en bedre stemning ut av de bildene som lå i tråden på Alan Wake-forumet. Muligens fordi de ble større enn videoen som Gamer.no har. Man kan jo også lure på hva Remedy har drevet med i alle disse årene, er det kun historien? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Kanskje de har brukt tiden til å få spillet til å kjøre på 360 eller noe sånt med hele det området (Skal jo kunne fast-travle uten problemer). De er jo få hvis jeg husker riktig, og det er ikke bare bare å lage spill med "ny" engine. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 fast travel skal ikkje brukes av meg! her skal eg gjennomsøke ver eneste tre rot! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Enig. Fast travel er for pyser! Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Fikk en bedre stemning ut av de bildene som lå i tråden på Alan Wake-forumet. Muligens fordi de ble større enn videoen som Gamer.no har. Hos Gametrailers er den litt større. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Det kan tenkes at klippene som brukes, kjøres fra en Xbox 360. Mtp. alt som ble sagt rundt Alan Wake på PC. Vil jeg tro vi får se en stor grad av scalability. Uansett, spillet er hjertelig velkommen. Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg