Gå til innhold

Vis dine Guildwars characters

Anbefalte innlegg

Hei

Tenke vi kunne ha et topic der vi viser frem våre Guild wars characters, og våre titler.

Jeg får starte jeg da :p

amrockthevampiresv4.jpg

Min necromancervar min gamle mail character. Nå må han desverre nøye seg med en god nummer to :p Det er bare utrolig tøft å springe rundt som necromancer med 10minions eller spamme ut Spitful Spirit xD *må prøves*

Titler: Devourer of Wisdom (rank 4)

Legendary Spearmarshal (rank 10)

Holy Lightbringer (rank 8)

amrockthemonkyq1.jpg

:love: Min monk :love: Er min mest spilte character, og min absolutte favoritt. Jeg liker utrolig godt healing classes i spill, og bare elsker protection og healing i gw. Farming med monk er også utrolig spennende, både solo og duo. Det er også han jeg har gått for titler med. Jobber med å skaffe nokk penger til å maksimere drunkard, sweet tooth og party animal titlene mine nå, og forhåpentligvis klarer jeg vertfall å nærme med i halloween. Han har også de fleste elite armor settene, og selvfølgelig en obsidian (fow) armor. Tormented våpen er en selvfølge på han xD

Titler: Drunkard (rank 1)

Advanced Treasure Hunter (rank 3)

Devourer of Wisdom (rank 4)

Sweet Tooth (rank 1)

Party Animal (rank 1)

Legendary Spearmarshal (rank 10)

Holy Lightbringer (rank 8)

Not Too Shabby (rank 10)

Legendary Delver (rank 10)

Secret Agent (rank 10)

Slayer of All (rank 10)

Legendary Master of the North (rank 6)

Legendary Guardian (3*protector + 3*HM protector) 7 titler til sammen der

Legendary Skill Hunter (skillhunter i alle spillene) 4 titler

Legendary Vanquisher (vanquisher*3) 4 titler

helfenrisulfrkb6.jpg

Min paragon er en av mine nyeste characters. Jeg bare elsker hennes rosa norn armor med de matchende spydene og skjoldene.

Titler: Legendary survivor

rangerofyggdrasilen1.jpg

Min ranger: spiller jeg en god del med i pvp. Liker veldig godt å spille som ranger, men er egentlig ikke så utrolig mange high end plasser de passer inn.

Titler: ingen spesielle >,<

amrocktheeleee4.jpg

Min elementalist er hovedsakelig for farming. Bruker henne veldig mye før og i eventer når jeg farmer raptors i hard mode. Jeg har spilt henne gjennom alle spillene, men bruker henne sjeldent til andre ting enn farming.

Titler: Not Too Shabby (rank 10)

amrockthewarrioryq7.jpg

Min warrior Er min førte character, men som ikke er blitt spilt på så mye. Jeg liker egentlig ikke så godt warriors generelt, men kan liksom ikke slette han :p Han har 3elite sett med armor, og over 3mill xp

Titler: ingen spesielle her heller :(

amrocktheassassindd1.jpg

Min assassin og nyeste prosjekt. Jobber meg gjennom eye of the north med han for øyeblikket. Har planer om å bruke henne som shadow form tank/runner senere.

Titler: Legendary survivor

amrocktheamazonuc4.jpg

Til slitt min andre warrior som fremdeles er i Pre Searing!! Altså den plassen enn starter om en starter i Prophecies. Å få den titelen jeg er ute etter er utrolig tidkrevende så jeg er desverre ikke ferdig med den enda. Hun har faktisk også død over 26 000 ganger! Slå den da!

Titler: 15/20 til Legendary Defender of Ascalon

Account baserte titler:

Numchuck Skillz (rank 3)

Fierce Gladiator (rank 2)

Prosperous (rank 3)

Friend of the Zaishen (rank 2)

Steward of the Kurzicks (rank 6)

Triumphant Commander (rank 3)

Så dette var mine characters og titler :thumbup:

Kom igjen folkens og vis meg deres!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...