ipetter Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Etter en runde innom noe blomster og et par gjess her i bildekritikken forsøker jeg meg nå på natyyyyren Legger ved to bilder av samme motiv, så kan dere også bedømme hvilket dere synes er best/minst ille av dem. Bildene ble tatt tidlig på morgenen i lav høstsol da jeg egentlig skulle fotografere noe annet. Det opprinnelige motivet viste seg å bli ræv, dette synes jeg ble ganske bra etter min amatør-standard. Er kun retta opp hvitbalanse i Bibble og lagt på litt sharpening her, ellers urørt. Fyr løs! Pentax K10D med Tamron 28-75mm f2.8 objektiv. ISO 100, f8, 1/200 sek. på begge bildene. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 For meg ser det ut som om bildet er skeivt. Tror dette er en "vinkelmast" og at stolpen til venstre skal være i lodd. Jeg likte det nederste best, ble litt for mye himmel på det øverste, synes jeg. Lenke til kommentar
ipetter Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Da prøver vi å rette opp... Bedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå