kloppen Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 På min dell insp. 8100 har jeg tatt ut skjermkortet og satt det inn igjen, men da jeg skulle starte opp vises oppstartsbilde (biosbilde) som en liten firkant midt på skjermen, altså ikke dratt ut som det var orginalt. Nå følger den oppløsningen på skjermen som er 1600x1200. Noen som vet hvordan jeg får bildet til å være over hele skjermen slik som den var før? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Fint at du fant det ut, og noe rart, får ikke slettet dette innlegget... Hehe! Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
kloppen Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2003 Fant det ut på dell-talk Trykk Fn + F7 mens under oppstart mens bildet er der. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Fant det ut på dell-talk Trykk Fn + F7 mens under oppstart mens bildet er der. Vær klar over at når du Trykker FN + F7 (font) så blir bilde strekt ut til å dekke hele skjermen , dvs følger ikke skjerm oppløsning vs pixler.. Og, da blir det uklart bilde, og skjermen kan ta skade av dette.. Rart, at bios bilde følger oppløsning vs pixler på skjermen etter at du tok inn igjen skjermkortet. Lenke til kommentar
kloppen Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 Kan skjermen ta skade av å ikke bruke oppløsningen som skjermen egentlig har? feks bruker 12??x1024 på en 1600x1200 skjerm. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Det er ikke kjent at dette skal medføre noen slags skade på skjermen. I alle fall ikke mer enn normalt bruk. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
spetter Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Kloppen. har sendt PM til deg anngående temaet, siden du sendte PM til meg.. over lendre tid er jo ikke heldig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå