Gå til innhold

Erfaringer med 90+ protein pulver?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hørt mye bra om 90 + sitt pulver fra Ej.shop.no, men faktisk aldri prøvd det selv

Har kjøpt et spann nå, men når jeg blander det ut, kommer det liksom noen små klumper, bruker en shaker med sån type filter ting som hjelper med og blande??

Hvordan blir man kvitt småklumpene??

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Tenkte å kjøpe meg inn litt 90+ proteion fra EJ Shop.

Men las følgende på siden:

Blandingen av den hurtig opptakelige, anabole CFM whey'en, og den antikatabole, tregere fordøyelige micellar kasein'en gjør 90+ til et "must" for seriøse atleter og andre på høy-protein diett.

Hva ligger i ordet "anabole" i denne sammenhengen?

"Boling" høres skummelt ut.

Lenke til kommentar
Uff, vaniljesmaken sugde noe inn i h*******... Ihvertfall med melk, må være en annen vanilje jeg har smakt, denne var jo nesten udrikkelig.. :cry:

Haha, kunne kanskje ha fortalt deg det! Hvorfor bestiller ikke folk smaksprøver før de bestiller svære bøtter de må enten tømme eller selge videre? :dontgetit:

Anbefaler også 90+ lett! Sjokoladesmak, såklart. Smaker faktisk bedre med vann enn med melk. :)

Lenke til kommentar
Tenkte å kjøpe meg inn litt 90+ proteion fra EJ Shop.

Men las følgende på siden:

Blandingen av den hurtig opptakelige, anabole CFM whey'en, og den antikatabole, tregere fordøyelige micellar kasein'en gjør 90+ til et "must" for seriøse atleter og andre på høy-protein diett.

Hva ligger i ordet "anabole" i denne sammenhengen?

"Boling" høres skummelt ut.

Utrykket Anabol har ingenting med steroider eller boling å gjøre, så det er ikke noe å bekymre seg for. Nøyaktig hva ordet står for har jeg ikke oversikt over, men dette fant jeg på en annen nettside:

"ANABOL: Egentlig bare begrepet for opphyggende biokjemiske reaksjonsveier, altså kroppens bruk av forskjellige elementer til å bygge komplekse molekyler, fra basis av enklere molekyler."

:)

Lenke til kommentar

Anabolisme er ikke noe annet enn oppbyggende. Dvs. at CFM-wheyen er der for å bygge opp muskler og at micellar kasein er der for å hindre nedbryting (katabolisme).

Det som er farlig i "boling" er anabole steroider. Det er ikke det anabole som er farlig, men steroider er hormoner og har store effekter på kroppen. Dette finnes ikke i proteinpulveret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...