hardwareN00b Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 I am running out of protein pulver, og lurte på om någen har erfaringer med 90+, er det et bra merke som leverer kvalitet? Hadde whey tech, men blir litt dyrt i lengden... takker for svar ;P Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) 90+ fra nutrisport er knall, smaker veldig godt med vann, etterlater ingen klumper. Endret 21. oktober 2008 av bebeluv Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 hørt mye bra om 90 + sitt pulver fra Ej.shop.no, men faktisk aldri prøvd det selv Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 spist et par-tre bøtter med 90+. Bra greier, god smak, ingen klumper og bra pris. Min favoritt protein iaffal Lenke til kommentar
hardwareN00b Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 er det bare en type smak? og det er jordbær? Lenke til kommentar
hardwareN00b Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Fant ut at det var flere smaker, hvilken er best? Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Sjokolade er veldig god. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Sjokolade er helt grei, men utrolig søt. Fikk en bøtte med vanilje idag.. ikke hentet den ennå på posten. Har smakt den, men en stund siden nå, så er litt spent.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Du kan lufte sjokoladen om du vill ha en mildere smak Jeg liker den søt jeg da. Nyåpnet 90+ er godsøt. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Uff, vaniljesmaken sugde noe inn i h*******... Ihvertfall med melk, må være en annen vanilje jeg har smakt, denne var jo nesten udrikkelig.. Lenke til kommentar
hardwareN00b Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 hørt mye bra om 90 + sitt pulver fra Ej.shop.no, men faktisk aldri prøvd det selv Har kjøpt et spann nå, men når jeg blander det ut, kommer det liksom noen små klumper, bruker en shaker med sån type filter ting som hjelper med og blande?? Hvordan blir man kvitt småklumpene?? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 det er egnetlig bare å riste som f, og sette på den risten, så får du ikke så altfor mye klumper i deg, men klumper blir det veldig ofte uansett Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Du rister ikke hardt nok. Du er ikke moden for å bruke proteinpulveret før du er på det nivået at du klarer å shake det skikkelig. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Sjokolade! Rettelse: bølgepapp. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Tenkte å kjøpe meg inn litt 90+ proteion fra EJ Shop. Men las følgende på siden: Blandingen av den hurtig opptakelige, anabole CFM whey'en, og den antikatabole, tregere fordøyelige micellar kasein'en gjør 90+ til et "must" for seriøse atleter og andre på høy-protein diett. Hva ligger i ordet "anabole" i denne sammenhengen? "Boling" høres skummelt ut. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Uff, vaniljesmaken sugde noe inn i h*******... Ihvertfall med melk, må være en annen vanilje jeg har smakt, denne var jo nesten udrikkelig.. Haha, kunne kanskje ha fortalt deg det! Hvorfor bestiller ikke folk smaksprøver før de bestiller svære bøtter de må enten tømme eller selge videre? Anbefaler også 90+ lett! Sjokoladesmak, såklart. Smaker faktisk bedre med vann enn med melk. Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Tenkte å kjøpe meg inn litt 90+ proteion fra EJ Shop. Men las følgende på siden: Blandingen av den hurtig opptakelige, anabole CFM whey'en, og den antikatabole, tregere fordøyelige micellar kasein'en gjør 90+ til et "must" for seriøse atleter og andre på høy-protein diett. Hva ligger i ordet "anabole" i denne sammenhengen? "Boling" høres skummelt ut. Utrykket Anabol har ingenting med steroider eller boling å gjøre, så det er ikke noe å bekymre seg for. Nøyaktig hva ordet står for har jeg ikke oversikt over, men dette fant jeg på en annen nettside: "ANABOL: Egentlig bare begrepet for opphyggende biokjemiske reaksjonsveier, altså kroppens bruk av forskjellige elementer til å bygge komplekse molekyler, fra basis av enklere molekyler." Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Anabolisme er ikke noe annet enn oppbyggende. Dvs. at CFM-wheyen er der for å bygge opp muskler og at micellar kasein er der for å hindre nedbryting (katabolisme). Det som er farlig i "boling" er anabole steroider. Det er ikke det anabole som er farlig, men steroider er hormoner og har store effekter på kroppen. Dette finnes ikke i proteinpulveret. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 anabol og androgen er 2 normale begreper på oppbyggning og styrke, disse ordene blir ofte stilt i ett dårlig lys pga anabole androgene steroider (aas), men er bare fagnavn på en måte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå