sn0dig Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Kult bilde. Liker utsnittet, akkuratt passe svart oppe og nede. bra BW konvertering. Det eneste jeg kunne ønske meg var litt mer dybdeskarphet Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg likt eogså godt BW-konverteringene, men synes kanskje det litt for mye svarte områder. Er egentlig ikke enig med meg selv der, så ikke ta det personelig. Men godkjent.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Lurte på hva du drev med borte i kroken der Nå vet vi det, en søppelkrok gir også bra bilder. Når jeg ser på thumbnailen, så synes jeg det er for mye svart, men i stor størrelse så går det greit. Jeg selv hadde nok kuttet litt i topp og bunn. Dybdeskarphet og generell skarphet synes jeg er passe. Kontrasten likeså. Bra s/h konvertering med andre ord (som allerede nevnt). Tom Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Det her likte jeg! Kaos i system. Flotte greier. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 utvilsomt annerledes bilde. Liker S/H behandlingen. Men dog, syns bildet er noe uskaprt.. men det kan hende det er pga du har fokusert på veggen? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Det er nok grunnen, dette var før jeg dro fram stativet, og jeg skjøt på 2.8 da det var meget mørkt ute. Takk for kommentarer, skal se litt på en evt crop, Tom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå