olar0701 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hei dere Oly-fans. Har mulighet til å kjøpe følgende pakke brukt (kjøpt i USA): E3 m/batterigrep, 12-60 og 50-200SWD objektiver, FL-50 blitz. Ellers følger batterigrep, samt noen filtre med. Ingen garanti, sannsynligvis, men jeg har mulighet til å teste utstyret først. Dette kan muligens være en fin julegave til min bedre halvdel :-) Hva mener dere dette er verdt? Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Det ligger et par ute til salgs på bruktmarkedet til foto.no. Det ene var sinsykt billig (husker ikke prisen), kjøpt i utlandet. Ta en titt der og sammenlign priser. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Det ligger et par ute til salgs på bruktmarkedet til foto.no. Det ene var sinsykt billig (husker ikke prisen), kjøpt i utlandet. Ta en titt der og sammenlign priser. Dette er en av disse pakkene, prisantydning 22.000,-,som er ca kostpris i USA (pakketilbud $ 2.300 for E3, 12-60 og FL-50R, samt ca 1000 for 50-200 og litt for batterigrep). Endret 21. oktober 2008 av olar0701 Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Som du sier, det blir sannsynligvis uten garanti. Kjøpsloven er sterk i Norge og servicen fra Olympus er også meget (!) god. E-3 går for ganske bra priser her hjemme for tiden, også med objektiv. Du får dessuten en 50R om du sender inn et lite skjema og klipper litt i eskene. Nå som dalaren ligger rundt 7,- ville jeg hvertfall tenkt meg både to og tre ganger om før jeg handlet. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 Som du sier, det blir sannsynligvis uten garanti. Kjøpsloven er sterk i Norge og servicen fra Olympus er også meget (!) god. E-3 går for ganske bra priser her hjemme for tiden, også med objektiv. Du får dessuten en 50R om du sender inn et lite skjema og klipper litt i eskene.Nå som dalaren ligger rundt 7,- ville jeg hvertfall tenkt meg både to og tre ganger om før jeg handlet. Samme pakke ville vel kostet rundt 30.000,- her uten blitzen. Hva kursen på dollar er, betyr lite, siden utstyret befinner seg her. Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Blitsen får du gratis ved nykjøp, så det blir forsåvidt såfall 30k uansett (uten at jeg har regnet på det.) Du får det vel for 20k kan jeg tenke meg, kanskje litt under. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) 20k vil jo være en god pris, i og med at det er over 30% reduksjon. Selv om du mister den garantien som rekl.retten gir. Endret 24. oktober 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 20k vil jo være en god pris, i og med at det er over 30% reduksjon. Selv om du mister den garantien som rekl.retten gir. Ja, over 20" er ikke aktuelt, skal ta en titt på og teste det i helga forhåpentligvis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå