Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hei, En venn av meg skal kjøpe PC, og jeg skulle hjelpe han. Må ha: * PCen Må være ferdigbygd. * PCen burde være stille * PCen skal ikke overgå prisen 10k (+/- noen hundre er ok) * PCen må yte høy fps med full grafikk på wow. Tror den nye ekspansionpacken gir litt bedre grafikk + detaljer. TF2 skal også spilles. * PCen skal kjøpes fra et sted som Komplett.no (Kjent firma.) Det skal helst være med skjerm i pakken. Noen som har en god gamingPC til rundt 10.000 som de vil anbefale til en gamer som han? Kanskje han kommer inn å sier litt mer selv. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
FWD Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Netshop har noen ferdigbygde som har fått gode anmeldelser. http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=106517 Konfigurerer du litt på denne får du den lett litt nærmere 10 000 kroner (fjerner tastatur, mus etc hvis han har det fra før av) Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Henger meg på den. Netshop-PCen er veldig god. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Og da blir det vel den, om ingen andre kommer med et supert tilbud innen 1-2 dager. Takk skal dere ha. Lenke til kommentar
Mavo Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Amentio er jo en billig nettbutikk, men ikke alltid varene kommer så fort, men tjener jo noen hundre. Komplett er jo klart best med levering etc:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå