Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Nextgentel er svindel

Anbefalte innlegg

OBS, Nextgentel driver med utstrakt svindel av sine godtroende kunder! F.eks kan man oppleve at NGT kobler fra ditt internett for å jobbe med utvidelser til nye kunder, UTEN at man får noen som helst form for kompensasjon eller unnskyldning. Nextgentel svindler sine kunder. Nextgentel bør man unngå!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer stadigvekk idioter hit på forumet med 1 i postcount og påstår at de blir svindlet av noen. Faan heller, dette er for latterlig, bare for at du bli koblet ut en stund betyr ikke det at hele ngt er råttent. Dette kan likegjerne være montøren sin feil som noen andre. Kan være at han glemte å si i fra, kan være at han trodde det skulle gå greit uten å koble i fra noen. Jeg er godt inne i mitt 2år som ngt kunde, jeg har blitt behandlet ganske godt, jeg har toplinjen dems og ligger på en hastighet på 22mbit ned...

Lenke til kommentar

Mange som er enige her ser jeg, men man kan jo skjønne at en kunde blir frustrert om man opplever problemer.

Vil råde trådstarter til å ta kontakt med fakturaavdelingen i NGT og dokumentere hvilke perioder du hadde problemer. Jeg fikk hvertfall tilbakebetalt for den perioden jeg ikke hadde internett pga manglende montør ved oppstart. Det gjelder bare å være saklig så får man god behandling.

Lenke til kommentar
Kommer stadigvekk idioter hit på forumet med 1 i postcount og påstår at de blir svindlet av noen. Faan heller, dette er for latterlig, bare for at du bli koblet ut en stund betyr ikke det at hele ngt er råttent. Dette kan likegjerne være montøren sin feil som noen andre. Kan være at han glemte å si i fra, kan være at han trodde det skulle gå greit uten å koble i fra noen. Jeg er godt inne i mitt 2år som ngt kunde, jeg har blitt behandlet ganske godt, jeg har toplinjen dems og ligger på en hastighet på 22mbit ned...

jeg er absolutt enig...

du har 1 i postcount, og poster noe som EGENTLIG ikke er interessant.. slikt kan skje med enhver kunde. vi i familien har nextgentel selv. det ble feil på linja en gang, vi fikk ikke internett;D

ringte kundeservice, og ble tilsendt en ny router (som nå funker driitbra) med en gang. bare fordi EN kunde ikke får linja si til å funke, så betyr ikke det at nextgentel svindler den kunden...

Endret av christhenoob
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

La nå fyren ha sin mening, selv om dere opplever NGT som guds gave til IT-folket, så er det kanskje andre sinte mennesker der ute med ikke så gode skriveferdigheter som dere. Han er irritert og klager. Selvsagt skulle vi ønsket et velbegrunnet og intellektuelt angrep på denne ISP , men vi må ta til takke med dette.

Mitt inntrykk er og at NGT har skjerpet seg fra en tid da dem vokste for raskt og ikke kunne levere det dem lovet.

Lenke til kommentar
La nå fyren ha sin mening, selv om dere opplever NGT som guds gave til IT-folket, så er det kanskje andre sinte mennesker der ute med ikke så gode skriveferdigheter som dere. Han er irritert og klager. Selvsagt skulle vi ønsket et velbegrunnet og intellektuelt angrep på denne ISP , men vi må ta til takke med dette.

Han skal få ha sin mening, men det han skrev står ikke i samsvar med hans påstander om at NextGenTel er svindel. Fordi det er ikke svindel det han skriver om, han burde lese vilkårene han godtok da han ble kunde som sier at driftsforstyrrelser kan forekomme og for kompensasjon må nedetiden overstige en uke.

Noen ganger får ikke en ISP varslet kunder om driftsforstyrrelser, omkobling o.l. som kan påvirke dem, fordi det ikke er like enkelt å forutse alt som kan påvirke en internettoppkobling. Personlig har jeg hatt Telenor, Tele2 og nå NextGenTel. Har vært fornøyd med alle tre og opplever ikke noen av dem som verstinger.

Lenke til kommentar
  • 12 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...