logga Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 OBS, Nextgentel driver med utstrakt svindel av sine godtroende kunder! F.eks kan man oppleve at NGT kobler fra ditt internett for å jobbe med utvidelser til nye kunder, UTEN at man får noen som helst form for kompensasjon eller unnskyldning. Nextgentel svindler sine kunder. Nextgentel bør man unngå! Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Likt som GET (til tv).. det var ikke billig, men det hakker som faen. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg har inntrykk av at NGT er en av de beste og mest stabile leverandørene av internett i Norge. Dønn stabil 18Mbit 24/7 slik jeg hadde med NGT kan jeg bare drømme om med min nåværende ISP. Lenke til kommentar
Otern Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 ganske drøyt å annklage NGT for svindel med så lite å komme med. Jeg har hatt NGT i flere år nå og er meget fornøyd med de. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Med si meg enig med otern og la7dfa. Har hatt NGT siden 2004 og har aldri hatt et problem med de. Sitter nå på dønn stabil 18Mbits linje til 398,- Lenke til kommentar
TommyL Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Også hatt NGT inntil nylig. Veldig fornøyd med stabiliteten. Kan ikke huske å hatt nedetid de to-tre årene jeg hadde dem. Byttet utelukkende pga opplastingshastigheten jeg har nå med CD. MVH Tommy Lenke til kommentar
probin Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Ganske fornøyd jeg. egentlig. kundeservicesen var helt elendig på førsten, men ble forbredet kraftig utover tidene. bare synd at jeg bor så satans langt unna sentralen -.- får ikke kjappere linje enn 6 mbit Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Kommer stadigvekk idioter hit på forumet med 1 i postcount og påstår at de blir svindlet av noen. Faan heller, dette er for latterlig, bare for at du bli koblet ut en stund betyr ikke det at hele ngt er råttent. Dette kan likegjerne være montøren sin feil som noen andre. Kan være at han glemte å si i fra, kan være at han trodde det skulle gå greit uten å koble i fra noen. Jeg er godt inne i mitt 2år som ngt kunde, jeg har blitt behandlet ganske godt, jeg har toplinjen dems og ligger på en hastighet på 22mbit ned... Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Mange som er enige her ser jeg, men man kan jo skjønne at en kunde blir frustrert om man opplever problemer. Vil råde trådstarter til å ta kontakt med fakturaavdelingen i NGT og dokumentere hvilke perioder du hadde problemer. Jeg fikk hvertfall tilbakebetalt for den perioden jeg ikke hadde internett pga manglende montør ved oppstart. Det gjelder bare å være saklig så får man god behandling. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg melder meg også på listen over godt fornøyde kunder. Akkurat nå har jeg Telenor, men tidligere, selv i de tider NGT sleit med kundeservice og en del pepper, var jeg veldig fornøyd Lenke til kommentar
Avean Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Dere burde begynne med å banne folk fra forumet her som kommer med sånt utsagn uten noe form for bevis. Nextgentel er etter min mening av av beste ISPene vi har i Norge. Ekstremt fornøyd jeg ihvertfall. Aldri hatt nedetid alle de årene her :o Lenke til kommentar
Rim Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Prøv å les kontrakten du godtok når du sign'a opp. Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Kommer stadigvekk idioter hit på forumet med 1 i postcount og påstår at de blir svindlet av noen. Faan heller, dette er for latterlig, bare for at du bli koblet ut en stund betyr ikke det at hele ngt er råttent. Dette kan likegjerne være montøren sin feil som noen andre. Kan være at han glemte å si i fra, kan være at han trodde det skulle gå greit uten å koble i fra noen. Jeg er godt inne i mitt 2år som ngt kunde, jeg har blitt behandlet ganske godt, jeg har toplinjen dems og ligger på en hastighet på 22mbit ned... jeg er absolutt enig... du har 1 i postcount, og poster noe som EGENTLIG ikke er interessant.. slikt kan skje med enhver kunde. vi i familien har nextgentel selv. det ble feil på linja en gang, vi fikk ikke internett;D ringte kundeservice, og ble tilsendt en ny router (som nå funker driitbra) med en gang. bare fordi EN kunde ikke får linja si til å funke, så betyr ikke det at nextgentel svindler den kunden... Endret 22. oktober 2008 av christhenoob Lenke til kommentar
Kongen av Lassa Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Må si meg enig med flertallet i denne tråden. Jeg har siden 2003 hatt ngt på tre forskjellige steder og har aldri hatt noen store problemer med dem. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 La nå fyren ha sin mening, selv om dere opplever NGT som guds gave til IT-folket, så er det kanskje andre sinte mennesker der ute med ikke så gode skriveferdigheter som dere. Han er irritert og klager. Selvsagt skulle vi ønsket et velbegrunnet og intellektuelt angrep på denne ISP , men vi må ta til takke med dette. Mitt inntrykk er og at NGT har skjerpet seg fra en tid da dem vokste for raskt og ikke kunne levere det dem lovet. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 La nå fyren ha sin mening, selv om dere opplever NGT som guds gave til IT-folket, så er det kanskje andre sinte mennesker der ute med ikke så gode skriveferdigheter som dere. Han er irritert og klager. Selvsagt skulle vi ønsket et velbegrunnet og intellektuelt angrep på denne ISP , men vi må ta til takke med dette. Han skal få ha sin mening, men det han skrev står ikke i samsvar med hans påstander om at NextGenTel er svindel. Fordi det er ikke svindel det han skriver om, han burde lese vilkårene han godtok da han ble kunde som sier at driftsforstyrrelser kan forekomme og for kompensasjon må nedetiden overstige en uke. Noen ganger får ikke en ISP varslet kunder om driftsforstyrrelser, omkobling o.l. som kan påvirke dem, fordi det ikke er like enkelt å forutse alt som kan påvirke en internettoppkobling. Personlig har jeg hatt Telenor, Tele2 og nå NextGenTel. Har vært fornøyd med alle tre og opplever ikke noen av dem som verstinger. Lenke til kommentar
Bjørn9 Skrevet 16. mars 2021 Del Skrevet 16. mars 2021 Jeg prøver å stoppe ADSL avtalen min men får alltid SMS etterpå at ny avtale er opprettet!! Jeg har tatt ut forliksklage i Forliksrådet og gjør dette for å bli kvitt dette firmaet! Ikke bruk Nextgentel!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå