Zamboo Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Skjermen min tok kvelden i natt så nå sitter jeg og myser på en 15". Må derfor ha ny skjerm. Skjermen skal være 19" crt, forholdsvis liten og koste rundt 2000. Gjerne mindre også så klart. Noen som har noen anbefalinger til en bra skjerm med disse kriteriene? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg har hatt 2 stk Samtron 96P, som er på anbefaling-siden til hw.no, og har ikke vært fornøyd med noen av dem. Bare så vet du det... :-? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Tror du får prob med å finne bedre skjerm til under 2000.- enn samtron 96P, bruker den selv og er meget godt fornøyd. Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg har hatt 2 stk Samtron 96P, som er på anbefaling-siden til hw.no, og har ikke vært fornøyd med noen av dem. Bare så vet du det... :-? Noe av grunnen til at jeg ikke bare bestiller det de anbefaler. Greit å høre hva andre mener om ting. Takk for tipset forresten. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Denne skal være helt grei. En kamerat av meg har den, og jeg tror han er fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå