Lmmk Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hei sveis! Noen som kan gi meg en side med oversiktlig og gode stedsnavn/taktikker for counter strike source? Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Når du er sikker på at det ikke er fiender i nærheten, ta fram kniven for løpe fortere og kunne ha en sjans for overraske de Endret 25. oktober 2008 av Skagen OT Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Ingen grunn til å svare useriøst? Når det kommer til å lære stedsnavn ville jeg bare lagi en server, gått spectator, flydd gjennom mappet og pugget alle stedene. Tactics lærer du av å spille mix /pcw. Varierer fra map til map og hva folkene du spiller med er gode på. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Et par tulleinnlegg er fjernet. Vennligst hold dere saklige og høflige. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Lag taktikk eller hvordan du skal kunne aime bedre? Lenke til kommentar
suprmatias Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Kan jeg deg en standard en, som alltid funker bra i eco. På dd2 som terror, så kjøper alle en flash og HE, løper mot b1 (Eller b spot for source-unger) flasher fra mørk og inn b1, løper ned lille mørk, nader trapp og derav løper lang, rush rett på spot for å plante bomba. Effektiv til tusan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg ble lært til å si b1 under mine 3 første mix'er i source.. Begynner å gå tilbake til 1,6 da source blir tamt i lengden + at vi får 1,6 som midttime aktivitet. Lenke til kommentar
TekniskFeil Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Først skaff deg kunnskap om spots på forskjellige maps. f.eks http://whisper.ausgamers.com/pictures/de_dust2.jpg (beklager at den er på engelsk..) Så er det bare å spille Mixer (1 gangs 5on5 kamper, ofte ingen klaner men bare random spillere) og du får fort erfaringen som trengs for å skjønne seg frem til tacs. Er ingen vits å spørre her for tacs.. Last ned demoer f.eks fra www.gotfrag.com hvor topfolk spiller. Se hva de gjør å test noe av det samme med teamet ditt Lenke til kommentar
Lmmk Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Folkens, takk for hlep osv.. Men jeg er fortsatt ute etter mer enn dette, dette er for basic facts, såpass kan jeg. Jeg er mer ute etter noen spreke og ferske PCW-tacts, noen som kan hjelpe? Endret 29. oktober 2008 av Lmmk Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg tror det Lmmk er på utkikk etter er litt mer konkrete tactics han kan bruke når han gamer mix og pcw. Sånn at han slipper å bruke standard tacs, som ikke duger på høyere nivå. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Mulig denne siden kan være til hjelp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Nei. Lag egen tråd i riktig katerogi og forklar problemet.. Lenke til kommentar
Lmmk Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Nice, takk skal du ha Ajaco. Folkens, bump VÆR SÅ SNILL, lag en egen topic om routeren din? Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) 1. Smoke midt, rush CW (de_dust2) Terror. Dette var bare en sånn noob tac da:p 2. SLANGEN: Rush inn i mørk, flash ut til b1, men gå ned lillemørk, gjennom dobbledoors i midt og opp til b1. 3. Superslangen (som jeg kaller det:P) Rush inn i mørk, flash ut til b1, men gå ned lillemørk, opp midt til CW eller LANG (your choice) og til b2 (A). Kunn terror tacs da, for som regel på ct så camper man, med mindre man føler seg litt "Rambo" Endret 7. november 2008 av TrueNo Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Slettet en post som var et forsøk på trådkapring. Endret 7. november 2008 av b-real Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) 1. Smoke midt, rush CW (de_dust2) Terror.Dette var bare en sånn noob tac da:p 2. SLANGEN: Rush inn i mørk, flash ut til b1, men gå ned lillemørk, gjennom dobbledoors i midt og opp til b1. 3. Superslangen (som jeg kaller det:P) Rush inn i mørk, flash ut til b1, men gå ned lillemørk, opp midt til CW eller LANG (your choice) og til b2 (A). Kunn terror tacs da, for som regel på ct så camper man, med mindre man føler seg litt "Rambo" Rart at du sier de tacsene der. De bruker vi faktisk (jeg gamer litt med lmmk), og vi fant de på selv. Slangene that is. Visste om CW rush =) Endret 7. november 2008 av Ajaco Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 De er ganske standard da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 VELDIG standard. Alle "low" teams på irc bruker de, såsi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå