hansi94 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) jeg har akkurat skaffet meg en COD betanøkkel, men jeg vet ikke hvor jeg laster ned selve betaen. jeg har ikke COD 4, og har heller ikke hatt Xbox lenge, så jeg er litt amatør. Endret 21. oktober 2008 av hansi94 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 www.download-the-call-of-duty-5-demo.com Eller prøv å gå til xbo live marcket place og tast inn beta koden i "redeem code" feltet.... Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hva om når du klarer å lukke nedlastinga og vil kjøre det på nytt uten å innføre en ny nøkkel? Har brukt broren min sin nøkkel i og med at nedlastingen stoppet opp helt , det vil da si at jeg har totalt brukt opp 2 på èn og samme konto. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Marketplace - Account Management - Download History - COD4 beta - Download Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Marketplace - Account Management - Download History - COD4 beta - Download Takk takk, men der gikk vel den andre koden i vasken . Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Det spiller ingen rolle om du skrur av boksen mens den laster ned, den fortsetter å laste ned når du skrur på igjen Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Marketplace - Account Management - Download History - COD4 beta - Download Takk takk, men der gikk vel den andre koden i vasken . Ja, det var ikke så lurt av deg å bruke 2 koder på samme maskin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå