BoXXer Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Er det mulig å definere størrelsen på AGP-minnet utenom å gå i BIOS? Har satt verdien til 256 MB i BIOS, men allikevel er det oppgitt bare 56 MB i windows. Noen løsninger? Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Sikker på at det ikke bare er et com-problem mellom bios og der du leser av ? Viser det f.eks 28 når du setter det til 128 også ? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 hvor mye minne har du innstallert da? hvis du har 256MB ram sier det seg selv at windows ikke kan "holde av" 256mb til AGP aparture size. (tipper du har XP oxo ) Lenke til kommentar
BoXXer Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 Har 512 MB, og AGP holder seg på 58 MB uansett hva jeg gjør. Tror ytelsen i spill kan bli redusert på grunn av det. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Har 512 MB, og AGP holder seg på 58 MB uansett hva jeg gjør. Tror ytelsen i spill kan bli redusert på grunn av det. Intel annbefaler å bruke 64MB AGP aparture size, grunnen er skjermkortene vi har idag har mye ram. Når det gjelder det inntrigerte skjermkortet fant eg ikke noe info om størrelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå