Kimlion Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Fikk med et Jabra headset når jeg kjøpte Warhawk spillet. Noen der ute som kan forklare meg hvordan jeg kopler det opp mot PS3??? Fant det på PS3 igår og valgte legg til ny enhet, men maskinen står bare og Scanner uten at noe annet skjer...han scannet i 15 minutter igår ingenting skjedde. Prøvde mange ganger men nothing.... Noen der ute som har dette? Har dette headsettet mic og? På forhånd takk for all svar og hjelp Kim Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Tipper det fulgte med en manual til headsettet. Jeg ville lest der hvordan du setter headsettet i "parrings modus" ... denne modusen må være aktivert for at du skal kunne koble sammen med ps3en. Det bruker storsett å være en kombinasjon ved å holde inne to knapper til headsettet begynner og blinker i to farger. Alternativt holde inn på knappen til den blinker blått fort osv osv. I tillegg må du oppgi en "pin" kode under sammenkoblingen som også er oppgitt i manualen. Ofte 0000 eller 1234 Varierer helt fra headsett til headsett Alternativt gi oss mer info om hvilket headsett det er (modell navn) så finner en av oss det ut nøyaktig. Endret 21. oktober 2008 av Solsviken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå