hitokiri Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Men det gjelder kun de første 50 megabytene du laster ned. Les mer Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Bare for fastpriskundene? Syns det er frekt at de ikke tilbyr det samme til de andre kundene sine. Nei begynner seriøst å vurdere One Call nå. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Konge! Jeg har allerede talkmore fastpris, og dette var ingen upris! Har jo ikke engang giddet å sette opp iphonen for edge ennå, men nå skal det bestilles! Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Gudbedre for et verdiøst abonnement. "Fastpris"? Nei. Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Mye bedre enn netcom iallefall som tar 20 kr for nesten alle abonementene Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Mye bedre enn netcom iallefall som tar 20 kr for nesten alle abonementene I hvilken verden er det en positiv ting å foretrekke et dårlig tilbud over et litt dårligere tilbud? Operatører: gi oss ekte fastpris på data! Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Mye bedre enn netcom iallefall som tar 20 kr for nesten alle abonementene I hvilken verden er det en positiv ting å foretrekke et dårlig tilbud over et litt dårligere tilbud? Operatører: gi oss ekte fastpris på data! Og journalister: Slutt med disse tabloidoverskriftene. Dette er jo ikke i nærheten av fastpris. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 For et ubrukelig abonnement. 50Mb surfer man bort "sånn!" ... Urk, fastpris du liksom. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Likevel bedre med 1,7kr per MB enn blodprisene man ellers må betale. Synes dog også det er irriterenede at ikke alle Talkmorekunder kan benytte seg av dette tilbudet! Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 som en sammenligning kan jeg fortelle om det abonnementet jeg nettopp skiftet til i Danmark. Her har jeg et "kontantabonnement" hvor jeg gir 1 kr pr. MB (flytende, naturligvis...) 60 øre pr minutt tale og 8 øre pr sms. Telia har også et billig abo for de som surfer mye... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Edit: PS! Dette innlegget er ikke rettet mot artikkelforfatter personlig, men mot journalister generelt. Det er ille nok at markedsførerne i telekom-bransjen driver med villedende markedsføring og farer med løgn. Men at journalistene bidrar til å spre dette er kanskje verre. Man kan ikke si at et abonnement har fastpris om det opereres med øvre grenser for datatrafikk, taletid, antall SMS-er osv. Så lenge det er en mulighet for at prisen ikke er fast (Øvre grenser), og at man må betale mer enn den "faste prisen", kan man ikke snakke om fastpris. Jeg synes det er direkte forkastelig av telekombransjen å snakke om fastpris-abonnement, når de egentlig snakker om abonnement hvor deler av bruken er forhåndsbetalt (Man betaler så og så mye for å få et vist antall x, men etter det koster det så og så mye). At forbrukerrådet ikke har gitt de smekk på pung er ganske utrolig. Skulle ønske journalister i dette ganske land ikke gikk abonnementtilbydernes ærend ved å videre villede forbrukere med såkalte "fastpris-abonnement". Endret 21. oktober 2008 av Snorre Lenke til kommentar
µT. Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Nei dette var jo direkte flaut. Synes mobiloperatørene kan lansere ubegrenset data for 299,- eller noe i mnd. Inntil det skjer, så holder jeg meg til WiFi siden jeg er en poweruser når det gjelder surfing fra mobil. Har en iPhone i tillegg, så da flyr det mega og gigabytes ut. Lenke til kommentar
tidyclown Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 50 Mb? For meg passer ikke det i det hele tatt.. Bruker ihvertfall 30-40 Mb hver dag og noen dager veldig mye mer. Godt jeg bruker NetCom Lenke til kommentar
Rune007 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg synes faktisk dette er et fantastisk flott tilbud. Jeg er ikke interresert i å betale 300 kroner i måneden bare for å kunne surfe litt med iPhonen min. Det er jo ikke uten grunn at jeg sa opp iTalk Small med en gang og beholdt OneCall abonnementet mitt. Men det er litt dyrt å surfe til 5 kr pr MB. Derfor hadde dette vært en perfekt løsning for meg. Litt nettsurfing, litt mail, litt bruk av kartapplikasjonen etc, da hadde faktisk 50 MB vært perfekt. Og altså til en femtedel av prisen jeg betaler i dag. Håper OneCall kommer med noe liknende snart! Lenke til kommentar
M_Mickey Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Har selv chess internet fritid for 99,- i måneden som gir gratis databruk etter fem og i helgene. Ellers er det 5,- pr. mb. Passer fint for meg som stort sett er på jobb på dagtid uansett. Godt fornøyd så langt, netcom har vel omtrent samme tilbudet. Bedre deal enn Talkmore synes nå jeg, bruker definitivt mer enn 50mb i måneden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg