SheikDarunia Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Har anskaffet meg vektøknings + protein-pulver, men har et spørsmål. Skal shaken drikkes før og etter trening, eller bare en av delene? Og bør det gå noen minutter mellom shaken og workouten? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Om shaken skal drekkas både før og etter kommer ann på hvor mye du skal få i deg, har du regna på hvor mye kcal du skal ligge på extra? Lenke til kommentar
pixl Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hei! Har sett artikler lik DENNE før, og følger det selv. Har prøvd meg frem hvor nært økten jeg kan ta shaken uten enten å få hold under oppvarming eller gå og små-rape som en baby, og har funnet ut at en time fungerer bra. Dog tar jeg også i etterkant siden jeg er som en varulv etter øktene og må få i meg noe kjapt før middagen blir klar Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Hei! Har sett artikler lik DENNE før, og følger det selv. Har prøvd meg frem hvor nært økten jeg kan ta shaken uten enten å få hold under oppvarming eller gå og små-rape som en baby, og har funnet ut at en time fungerer bra. Dog tar jeg også i etterkant siden jeg er som en varulv etter øktene og må få i meg noe kjapt før middagen blir klar Genialt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå