Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor er foreldrene?

Gjest Dame 43

Anbefalte innlegg

Gjest Dame 43

Jeg var i bryllup til en slektnig av meg,og der fikk jeg en jeg ubehagelig overraskelse.Det var mange barn der,og mange av dem var helt umulige,og foreldrene virket helt fraværende.Det som skjedde var at en gutt der,plutselig fant ut at han skulle gjemme seg under kjolen min!Før jeg rakk å reagere så stakk han hodet oppunder kjolekanten min og presset hodet opp langs lårene mine og stanget hodet mot underlivet mitt!Det var utrolig ubehagelig og jeg fikk ham ikke bort med det første,jeg måtte prøve å dytte hodet hans bort med kraft,men han presset bare hodet imot underlivet mitt hardere og det gjorde at jeg ikke fikk dyttet ham vekk pga at det kilte og det er jo et svakt punkt!Jeg fikk ham heldigvis vekk etter noen sekunder med krangling.Jeg ble fly forbanna,men jeg kunne ikke snakke til ham hardt heller,det var jo ikke min unge.Er dette en situasjon hvor jeg burde snakket med foreldrene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Hvis han visste hva som var under kjolen, og ville under for å "møte det". Så hadde han nok ikke valgt en 43år gammel dame. No Offence.

Lenke til kommentar
Jeg ble fly forbanna,men jeg kunne ikke snakke til ham hardt heller,det var jo ikke min unge.Er dette en situasjon hvor jeg burde snakket med foreldrene?

HVORFOR kunne du ikke ta det direkte med han DER og DA???

Det at folk ikke "tør" å snakke/kjefte til/på andres unger, gjør at barn og unge fritt kan gjøre hva de vil utenfor foreldres oversikt, uten at det får konsekvenser.

Kan godt hende moren tillater sønnen å drive på slik hjemme, så hvordan skal da denne gutten lære folkeskikk?

Lenke til kommentar
Hvis han visste hva som var under kjolen, og ville under for å "møte det". Så hadde han nok ikke valgt en 43år gammel dame. No Offence.

Haha :mrgreen:

Hadde et barn gjort noe sånt med meg, litt vanskelig kanskje, siden jeg ikke går med kjole, så hadde jeg gitt han et kraftig spark i ansiktet og sagt det var en ulykke.

Men fra spøk til Halvor ... Jeg har selv vært lærervikar for barn i 4-klasse, og jeg sier bare: "Få tilbake spanskerøret, og lær barna en lekse eller to om respekt". Man har jo ikke lov til å gi dem en ørefik engang, det eneste man kan gjøre er å ta dem med inn til rektor og få ham til å sende med dem "melding hjem". Det eneste som skjer da, er at skolen får en sint telefon fra en opprørt mor, fordi "mine barn gjør ikke slik".

Endret av Mr. Bojangles
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Har de ikke det på noen skoler i USA?

Tror ikke det hadde gått igjennom uansett her i norge, datatilsynet hadde nok stanset det. Må si at følelsen av å bli filmet og overvåket hver dag i 200 ikke særlig ristende. 1984 anyone?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...