nordemoniac Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hei! Skal kjøpe meg GTA IV, men i denne spillhøsten så er jeg rimelig blakk. Lurer på om det er noen som vet hvor det er billig? Har sett det til 399,- på OBS!. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 henviser til sticky-tråden om billige spill. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Tror nok det ikke blir billigere, heller. Kjøpte GTA IV på spaceworld for noen måneder siden (Det var da billig) og kostet 400,-. Lenke til kommentar
virulence Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) 369,- på absoluttspill.no, sparer med andre ord ikke så mye hvis det går for 400 i butikk. Mulig du kan få det billigere brukt på qxl, finn, preplayed i butikker etc. Endret 22. oktober 2008 av virulence Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Tror jeg kjøpte det på Gamezone for 300,- for en mnd siden. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Du kan sikkert kjøpe det billig fra Deathshoot over her... Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hei! Skal kjøpe meg GTA IV, men i denne spillhøsten så er jeg rimelig blakk. Lurer på om det er noen som vet hvor det er billig? Har sett det til 399,- på OBS!. GTA4 er fantastisk, og er så spekket med innhold at det er verdt det dobbelte av det vanlige spill er! Du kan spille det til neste spill kommer ut om du vil! 399 er jo veldig billig da. Eneste som kan være billigere er brukte spill. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Billigste jeg har sett er på Absoluttspill.no EDIT: Og til dere som klager på at dere ble ringt opp av folk, dere vet at man kan sette mobilen i dvalemodus? Endret 24. oktober 2008 av cyclo Fjernet OT Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Store mengder off topic er blitt fjernet. (Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå