awpkongen Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Hei vet at jeg vil få mye pepper men er det noen som vet gvor jeg kan få tak i 2000 server eller advanced server. AWPKONGEn Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Quote: On 2002-01-16 15:23, awpkongen skrev:Hei vet at jeg vil få mye pepper men er det noen som vet gvor jeg kan få tak i 2000 server eller advanced server.AWPKONGEn http://www.komplett.no Lenke til kommentar
awpkongen Skrevet 16. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2002 Jeg vet ikke men neon skjønte kanskje at jeg ikk mente den man kan kjøpe i butikken. LOL AWPKONGEN Lenke til kommentar
pskard Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Quote: On 2002-01-16 15:52, awpkongen skrev:Jeg vet ikke men neon skjønte kanskje at jeg ikk mente den man kan kjøpe i butikken.LOLAWPKONGEN Hvis du hinter om Warez så vær sikker på at du blir bannet fra forumet... Det har vi tatt opp så mange ganger og nå utestenges de som poster warez langt fortere enn før. Lenke til kommentar
awpkongen Skrevet 16. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2002 Nei nei Jeg har et serial som jeg har arvet fra den gamle jobben. Jeg har bare ikke cden mes sofware. Og siden jag har bredbånd tenkte jeg at jeg bare kunne laste ned Win 2000 server programmet. AWPKONEGm Lenke til kommentar
Imhotep Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Arvet fra jobben ? Har du windows 2000 sertifikat arket ? Som følger med når du kjøper det. Hvis ikke, har du ikke lov å installere/bruke det, selv om du hadde hatt orginal cd'n. Lenke til kommentar
awpkongen Skrevet 16. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2002 Herregud skjerp dere. 99% av all på her på forumet bruker warex software. Je jeg har sertifikat arket så si meg hvo jeg kan få avcanced server softwaren. AWOKONGEN Lenke til kommentar
Duke Soforth Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 awpkongen: Quote: Og siden jag har bredbånd tenkte jeg at jeg bare kunne laste ned Win 2000 server programmet. Ufff.... Om du sitter på gyldig win2k-sertifikat, så ta en telefon til Microsoft. Ikke plag forumet med slikt (er sterkt fristet til å putte inn ordet søppel foran parentesen). Lenke til kommentar
[LOST]Snik Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Trur du verkeleg at nokon vil seie det? Det vil jo garantert føre til banning! Lenke til kommentar
dilldall2 Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Du sier i en annen tråd at du er 15 år. I denne tråden sier du at du har "arvet" en lisens på Windows Advanced Server fra den "gamle jobben". Da må jeg spørre: hvor mange 15-åringer har jobbet i bedrifter hvor WAS benyttes, og t.o.m. får med seg lisensen når de går av med "pensjonen"?? Hva pokker er "warex"?? Moderator: Please kill denne tråden og bann awpkongen som kun er ute etter warez. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå