Chinny Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Har et par pakker på 20-30kg kvar i Oslo som venter på meg i Bergen. Har fått avtale med Nor-Lines om frakt med båt for ca 600kr, som er en grei pris. Men då må eg få levert pakken sjølv på terminalen til Nor-Lines. Dette blir vanskelig for meg å få til, sidan eg bur i Bergen og ikkje kjenner nokon i Oslo. Korleis kan eg best få løyst problemet? Er det ekstremt dyrt å få frakta to slike pakker innad i Oslo? Lenke til kommentar
n00ky Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Posten skal ha mindre enn det for egenemballert Norgespakke... mulig det er noe begrensninger på størrelser, men sjekk her; http://www.posten.no/Produkter+og+tjenester/Pakker/2010.cms men det blir jo fortsatt ett problem å få dem til posten da.. Endret 21. oktober 2008 av n00ky Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 koster nok ikke mange hundrelappene med et budfirma. Vi har benyttet Sporty budservice mye i jobbsammenheng. Ta en telefon og hør hva de skal ha Tlf: 22 99 52 99 Lenke til kommentar
Chinny Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 koster nok ikke mange hundrelappene med et budfirma. Vi har benyttet Sporty budservice mye i jobbsammenheng. Ta en telefon og hør hva de skal ha Tlf: 22 99 52 99 Ringte dei no, og sjefen der ga beskjed om at dei ikkje kjører for privatpersoner. Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hei. Posten leverer på døren. Lenke til kommentar
Chinny Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Hei. Posten leverer på døren. Blir det ikkje veldig dyrt å få sendt to bord på 20-30kg kvar med posten? Må uansett få sendt det frå Oslo, går ut i frå at Posten ikkje møter opp på døra for å hente pakken. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hei. Posten leverer på døren. Blir det ikkje veldig dyrt å få sendt to bord på 20-30kg kvar med posten? Må uansett få sendt det frå Oslo, går ut i frå at Posten ikkje møter opp på døra for å hente pakken. Anbefaler uansett at du tar en sjekk. Fordi Posten også eier/har Bring (tidligere Nor-Cargo) har de et svært stort utvalg av transporttjenester, også med henting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå