Runebassen Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Link Først Fallout 3, Dead Space, Saints Row 2, Fable 2 og nå Gears of War 2!! Det virker jo nesten som om piratvirksomheten har flyttet fra PC til Xbox360 nå... ikke gode nyheter for oss som elsker spill nei! Endret 21. oktober 2008 av Runebassen Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Link Først Fallout 3, Dead Space, Saints Row 2 og Fable 2 og nå Gears of War 2!! Det virker jo nesten som om piratvirksomheten har flyttet fra PC til Xbox360 nå... ikke gode nyheter for oss som elsker spill nei! Unødvendig.. https://www.diskusjon.no/index.php?session=...699&st=1860 og vi har allerede hatt en tråd lik din som ble stengt. Lenke til kommentar
Runebassen Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Ok, du får bare fortsette å leke moderator du da lillegutt! :!: Jeg bare formidler noe jeg ikke fant informasjon om på verken forumet eller forsiden! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Er vel nevnt så vidt i Gears of War 2 tråden: En kompis av meg driver å laster ned spillet nå, det er kult... Ikke "kult" som i at jeg ikke klarer å vente og at det frister meg, men det å laste ned et så bra spill, så tidlig - det er ikke kult. VM i formulering av ord... Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Link Først Fallout 3, Dead Space, Saints Row 2, Fable 2 og nå Gears of War 2!! Det virker jo nesten som om piratvirksomheten har flyttet fra PC til Xbox360 nå... ikke gode nyheter for oss som elsker spill nei! Tja, piratvirksomhet har vel alltid vært ett problem uansett konsoll. Men, det er fortsatt ikke i nærheten av så ille som det var på den orginale Xbox eller PS2. Men synd for oss som liker spill og vil støtte de som lager gode spill. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Guitar Hero: World Tour også, og Far Cry 2. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 ALLE spill til 360 ligger en eller annen gang ute på nettet...... Laste det ned nå er like spennende som å **** med ko*do* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå