NikkaYoichi Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Det er vel strengt talt dama si han skal være forbanna på da. Fatter ikke logikken til ungdommen jeg. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Det er vel strengt talt dama si han skal være forbanna på da. Fatter ikke logikken til ungdommen jeg. Ville no si begge jeg Lenke til kommentar
Atald Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Fyren visste jo ikke at hun hadde type. Skal det virkelig være nødvendig å spørre enhver man kan komme til å rote med om de tilfeldigvis har en type de glemte å fortelle om? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Det er vel strengt talt dama si han skal være forbanna på da. Fatter ikke logikken til ungdommen jeg. Ville no si begge jeg Trådstarter var da ikke i noe forhold. Det er da ikke hans ansvar å passe på at en dame som sitter og tafser på ham ikke har type. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Ikke hans ansvar nei, men sånne damer kan være vanskelige... Den ene dagen tafser de på hvem som helst og neste dag løper de hjem til "sjefen" og sier at de har blitt "tafset" på av en som får det hele i fanget. Den type "damer" er ikke en gang verdt det de sitter på. Feige små drittjenter som bare er ute etter å lage bråk eller ønsker seg en slåsskamp de selv slipper å delta i. At noen mannfolk og spesielt "typene" til en slik liten tafatt taper får oppmerksomhet i det hele tatt har med treklubber og amøbeintelligens å gjøre og kan dessverre ikke unngås så lenge samfunnet er mer opptatt av å ta seg av disse på en ordentlig måte fremfor å gi de en smule ris på stumpen som de egentlig hadde fortjent og kanskje hadde lært litt av Er noen år siden nå, men husker godt tiden rett etter at jeg traff min nåværende "ex" og telefonen ringte på jobben... "Hei, det er gutten til "ex" som ringer deg nå, vi står utenfor jobben din med en diger van og skal ta deg..." Brukte ikke jeg brukte mer enn 3 minutter for å komme meg ut, men da reiste jammen hele den digre bilen med alle i den? Tro meg, de har det bare i kjeften, og jeg har blitt skutt etter 1 Lenke til kommentar
sxs Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Ikke hans ansvar nei, men sånne damer kan være vanskelige... Den ene dagen tafser de på hvem som helst og neste dag løper de hjem til "sjefen" og sier at de har blitt "tafset" på av en som får det hele i fanget. Den type "damer" er ikke en gang verdt det de sitter på. Feige små drittjenter som bare er ute etter å lage bråk eller ønsker seg en slåsskamp de selv slipper å delta i. At noen mannfolk og spesielt "typene" til en slik liten tafatt taper får oppmerksomhet i det hele tatt har med treklubber og amøbeintelligens å gjøre og kan dessverre ikke unngås så lenge samfunnet er mer opptatt av å ta seg av disse på en ordentlig måte fremfor å gi de en smule ris på stumpen som de egentlig hadde fortjent og kanskje hadde lært litt av Er noen år siden nå, men husker godt tiden rett etter at jeg traff min nåværende "ex" og telefonen ringte på jobben... "Hei, det er gutten til "ex" som ringer deg nå, vi står utenfor jobben din med en diger van og skal ta deg..." Brukte ikke jeg brukte mer enn 3 minutter for å komme meg ut, men da reiste jammen hele den digre bilen med alle i den? Tro meg, de har det bare i kjeften, og jeg har blitt skutt etter Du har så fantastisk rett. Har fått besøk av folka på døren 2 ganger, men jeg har ikke giddet komme ut. Latet som jeg var borte. Knuser de vinduer eller slikt for å ta seg inn, går telefonen til politiet med engang. Balltreet får være siste utvei. Er dama si han bør være sur på, ikke jeg som har har gjort nå galt. Gidder ikke å spørre jenter om byen om de har type før jeg eventuelt begynner å sjekke dem opp. Deres plikt å si ifra om slike ting. Ikke hans ansvar nei, men sånne damer kan være vanskelige... Den ene dagen tafser de på hvem som helst og neste dag løper de hjem til "sjefen" og sier at de har blitt "tafset" på av en som får det hele i fanget. Den type "damer" er ikke en gang verdt det de sitter på. Feige små drittjenter som bare er ute etter å lage bråk eller ønsker seg en slåsskamp de selv slipper å delta i. At noen mannfolk og spesielt "typene" til en slik liten tafatt taper får oppmerksomhet i det hele tatt har med treklubber og amøbeintelligens å gjøre og kan dessverre ikke unngås så lenge samfunnet er mer opptatt av å ta seg av disse på en ordentlig måte fremfor å gi de en smule ris på stumpen som de egentlig hadde fortjent og kanskje hadde lært litt av Er noen år siden nå, men husker godt tiden rett etter at jeg traff min nåværende "ex" og telefonen ringte på jobben... "Hei, det er gutten til "ex" som ringer deg nå, vi står utenfor jobben din med en diger van og skal ta deg..." Brukte ikke jeg brukte mer enn 3 minutter for å komme meg ut, men da reiste jammen hele den digre bilen med alle i den? Tro meg, de har det bare i kjeften, og jeg har blitt skutt etter Du har så fantastisk rett. Har fått besøk av folka på døren 2 ganger, men jeg har ikke giddet komme ut. Latet som jeg var borte. Knuser de vinduer eller slikt for å ta seg inn, går telefonen til politiet med engang. Balltreet får være siste utvei. Er dama si han bør være sur på, ikke jeg som har har gjort nå galt. Gidder ikke å spørre jenter på byen om de har type før jeg eventuelt begynner å sjekke dem opp. Deres plikt å si ifra om slike ting. Endret 28. oktober 2008 av sxs Lenke til kommentar
lperik Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Som tittelen sier. Jeg er i den situasjonen hvor jeg frykter for juling av flere folk. I tillegg vet de hvor jeg bor. Er politiet noen løsning? Sett deg i respekt. Smell ned den største av dem så holder dem nok kjeft. om ikke: løp! Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Jeg må jo nesten si at jeg er sjokkert over denne tråden. Først er det brukere som oppfordrer fyren til å ta et voldelig oppgjør med denne typen - i et jussforum. Deretter har en moderator vært inne å luket ut "tullepostene" - og latt disse "rådene" være igjen. Råd som kan få fyren skadet. Er det mulig? Someone please call KVTL! Forøvrig, sånne folk som trådstarter har med å gjøre må man bare holde seg unna. Oppfatter du det som en ekte og reell trussel, gå til politiet. Eventuelt gi beskjed til nestemann som ringer deg at hvis de nå fortsetter, så tar du kontakt med politiet og anmelder. Er det en ting ordensmakten slår knallhard ned på så er det folk som først truer - og så utfører voldshandlinger mot den som er truet. Hvis dette er folk av det kaliberet som du hevder så vet de dette, og holder seg langt unna. Endret 29. oktober 2008 av monzilla Lenke til kommentar
sxs Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Da var det overstått. Hadde tilfeldigvis glemt å låse ytterdøren i natt. Før jeg visste ordet av det, stormet det tre karer inn på rommet mitt. La meg i bakken, slo å sparket med i ansiktet. Heldigvis har jeg opplevd verre smerte. Så, sitter her ganske gul å blå. Fikk beskjed om å ikke rote med dama igjen før en av jævlene laget et vakkert fotavtrykk i panna mi. La meg flat der å da. Regner med at det var årsaken til at de dro så fort. Hva skal jeg gjøre nå tenker jeg. Svaret er INGENTING. Jeg er fysisk istand til å gi dem juling tilbake. Men jeg vet at da drar det bare på seg mere ugang. Så, jeg fikk vel "igjen" for det jeg gjorde. Regner med at hele opplegget er over nå. Hvis ikke skal jeg anmelde saken. God natt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Du skal selvfølgelig anmelde saken uansett! Du kan faktisk få senskader av dette, som viser seg først lang tid etterpå. Om du ikke anmeldte forholdet vil du slite med å få forsikringsutbetalinger o.l. i etterkant, om det viser seg at du blir delvis arbeidsufør pga. nakkeproblemer som følge av sparket mot hodet. Lenke til kommentar
Erman Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Gjelder å holde tunga i rett munn ja... Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 bare anmeld dem, nå har du ingenting å tape og dessuten vil politiet gi deg beskyttelse. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 bare anmeld dem, nå har du ingenting å tape og dessuten vil politiet gi deg beskyttelse. Hahaha. Skulle jeg likt å sett. Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 anmeld dem å få skadeerstatning, du kan tjene en del på dette Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 bare anmeld dem, nå har du ingenting å tape og dessuten vil politiet gi deg beskyttelse. Hahaha. Skulle jeg likt å sett. Slenger meg på den. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Da var det overstått. Hadde tilfeldigvis glemt å låse ytterdøren i natt. Før jeg visste ordet av det, stormet det tre karer inn på rommet mitt. La meg i bakken, slo å sparket med i ansiktet. Heldigvis har jeg opplevd verre smerte. Så, sitter her ganske gul å blå. Fikk beskjed om å ikke rote med dama igjen før en av jævlene laget et vakkert fotavtrykk i panna mi. God natt. Tuller du med meg?! Skjedde dette?! Vel jeg ville gjort dette: 1. Skaff et par store venner. 2. Annmeld saken for både trusler, legemsbeskadelse(?) OG innbrudd. 3. Ta de store vennene dine, et knokjern i lomma, møt dem, BANK dem. eller siste utvei som jeg ville gjort som siste ting, BARE LES VED SISTE UTVEI: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor skaff en pistol/kniv og skyt løskudd etter dem / veiv kniven etter dem, som du skulle ha stukket dem, da blir de kanskje redde... Hadde jeg ikke nølt med å gjort, iallefall tatt en stor gjeng på 50 stykker og bombandert huset dems, banka dem og dama, stikki. Er det wannabe gangstere, for wannabe gangstere skal alltid overdrive så sykt... Håper ikke jeg kommer i slik bråk Men jeg håper du ordner opp i dette, for hvis jeg hadde vist hvor de bodde eller sett dem hadde jeg fått et par til å ta dem for meg. Og de andre som da kaller deg "feig" kan stikke å brenne, for hvis de hadde vært i den situasjonen og kalt en av narkisene "feig" så hadde de vært rundtjult. Høres kanskje sykt ut, men det er sånn verden er for meg iallefall Håper det ordner seg! Kim Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Begynner du å fyre av en gønner driter du hvertfall på leggen. Purker tar ikke lett på det. Og om du flekker frem en kniv og veiver den rundt, og disse typene er ruset, kan jeg banne på de drar frem en kniv også, lykke til da! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) TS: Regner med at du ikke gidder å lage noe mer styr utav det nå og lar det ligge? Å få trussler er slitsomt, det å sitte hjemme og tenke "kanskje dem kommer inatt" og sånt. Nei fyfaen, tar heller en omgang juling enn det. Regner med at du sitter med samme følelsen. Det er over nå, null mer stress. Går du til purken blir det bare mer psykisk slit. Kom deg ut og lev livet igjen Endret 6. november 2008 av Demantios Lenke til kommentar
sxs Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Ja, jeg tok imot juling. Gjorde ikke noe motstand slik at de skulle bli fortere ferdig. Nå er det over, å godt er det! Men, de kommer ikke til meg en gang til. Det vil være ganske dumt av dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå