Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Hva gjør man når man bli truet alvorlig?

sxs

Anbefalte innlegg

Det vil i alle fall ikke hjelpe å gå til personen man har problemer med å prate, har han/hun truet trådstarter vil han jo bare drege seg juling så fort han viser seg.

Politiet eller en hotfix selv er det eneste som hjelper her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snakket med en av jævlene i går, via tlf.. Ble truet igjen, så jeg la bare på.

Men, de får bare komme. Så får jeg ta det som det kommer. Rører de meg, er de anmeldt.

Å jeg skal gjøre noe helt for jævlig mot dem.

Lenke til kommentar

Man trenger ikke å gjøre svære greiene for å legge seg ut med narkokara. Har hatt litt problemer med slikt noe selv, men har egentlig aldri gjort noe særlig for å fortjene det. Men et hett tips; løp. De gutta her er sikkert så ødelagt av dop at de ikke klarer å løpe mer enn et par skitt før hjertet flyr i fillebiter.

Lenke til kommentar

Å gå til politiet nå har ingenting for seg. Skal du til politiet må du vente til etter du har fått grisebank. Snakker du med politiet nå vil de i beste fall si et par ord til noen i denne gjengen og det det. Og da blir narkisene enda mer forbanna. Ser du de får du bare holde deg unna, eller løpe om de skal ta deg. Lite du kan gjøre dessverre.

Lenke til kommentar

Men, de får bare komme. Så får jeg ta det som det kommer. Rører de meg, er de anmeldt.

Hvis du er like tøff i kjeften imot dem som du er her, så synes jeg du bare skal slutte med det. Det tjener ikke til noe godt. Forhåpentligvis er det bare tomme trusler. Bare ignorer dem, ikke svar på telefoner, ikke vær frekk når du ser dem. De fortjener ikke din oppmerksomhet.

Lenke til kommentar

Hvis du er like tøff i kjeften imot dem som du er her, så synes jeg du bare skal slutte med det. Det tjener ikke til noe godt. Forhåpentligvis er det bare tomme trusler. Bare ignorer dem, ikke svar på telefoner, ikke vær frekk når du ser dem. De fortjener ikke din oppmerksomhet.

Er nok kjeften de har det mest i ja ;)

Poenget mitt er at enten tar man ansvar for hva man gjør eller så gjør man det ikke, og respekt får man ikke om man skygger unna.

Gjenstår for trådstarter å komme opp med årsaken til problemene... Ingen som kaster bort tid med å hate helt uskyldige her, så jeg lurer litt...

Liten snill uskyldig gutt som får juling av narkofolk helt uten grunn liksom???

Endret av trn100
  • Liker 1
Lenke til kommentar

hvis dem truer deg bare si jeg gir faen, gjør meg noe så går jeg til politiet, ferdig med saken, ikke vær redd for at dem banker deg la dem gjøre d så går du til politiet d blir rettsakk du får fin skadeerstatning tjener penger å de taper penger.

Endret av abbyjr
Lenke til kommentar

Til dere som lurer på hva jeg har gjort. Jeg smårota med "dama" til en kar. Visste ikke vel jeg at hun hadde type, å da kunne hun isåfall ha sagt ifra. Men synes det er utrolig barnslig å true meg pga av det. Nå vet jeg ikke hva dama har sagt, men hun har fått dem mad.

Men det er deres problem, ikke mitt. Jeg får da rote med dem jeg vil, har de type så respekterer jeg det.

Lenke til kommentar
Til dere som lurer på hva jeg har gjort. Jeg smårota med "dama" til en kar. Visste ikke vel jeg at hun hadde type, å da kunne hun isåfall ha sagt ifra. Men synes det er utrolig barnslig å true meg pga av det. Nå vet jeg ikke hva dama har sagt, men hun har fått dem mad.

Men det er deres problem, ikke mitt. Jeg får da rote med dem jeg vil, har de type så respekterer jeg det.

Finn nærmeste bunker, å vær der når han kommer..

Nå vet jeg ikke hva dama har sagt, men hun har fått dem mad

Hva vil det si?

Endret av PHP_Yoghurt
Lenke til kommentar

Jeg opplevde noe lignende for ikke så lenge. Var ikke noe voldelige narko-folk, men var en bekjent som tydeligvis var ufattelig sur på meg. Jeg la meg langflat og tok det hele på min kappe. Sa at jeg gjerne kunne prate om det med han. Det gjorde vi, og nå er det hele over. Jeg merker at det fortsatt er anspent når vi treffes, men det går greit.

Lenke til kommentar

Du må vell skjønne at han er sur for at du har rota med damen hans? Hadde ikke du blitt det viss ikke han hadde gjort det med damen din?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...