sxs Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Som tittelen sier. Jeg er i den situasjonen hvor jeg frykter for juling av flere folk. I tillegg vet de hvor jeg bor. Er politiet noen løsning? Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Som tittelen sier. Jeg er i den situasjonen hvor jeg frykter for juling av flere folk. I tillegg vet de hvor jeg bor. Er politiet noen løsning? pump hjern for livet EDIT: Hva har du gjort? Endret 21. oktober 2008 av Quzco Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Det å ha store, sterke venner rundt seg er nok en bedre løsning, men politiet er jo også en mulighet. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Da anmelder mad vedkommende til politiet for trusler. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Anmeld de som trurer deg. Evt få med deg en gjeng og vis idioten hva klokka er Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 For noen idiotiske råd som kommer opp hver gang noen blir mobbet eller truet... I trådstarters tilfelle er det flere folk som truer han, selvsagt skal man ikke "få med en gjeng" og banke dem evt risikere å bli grisebanket selv. Dette løser absolutt ikke noe som helst. Om du skal anmelde dem kommer an på hvor gammel du er, å kontakte skolen for å be dem kontakte foreldrene kan godt hjelp hvis du er rundt 16 år. Ellers så er det best å anmelde dem. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 jeg vil si utfør en meget ond og truende handlig ovenfor personen som truer deg, får det til å virke som om de rører en finger så ryker den. evt anmeldelse. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 jeg vil si utfør en meget ond og truende handlig ovenfor personen som truer deg, får det til å virke som om de rører en finger så ryker den. evt anmeldelse. Da tar vel bare denne gjengen hevn... Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Neida, han må bare vise at han er så bad at det nærmest vil være livsfarlig å røre han. Lenke til kommentar
sxs Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Er en narkogjeng detta, så å true dem tilbake vil vel bare gjøre vondt verre. Er en narkogjeng detta, så å true dem tilbake vil vel bare gjøre vondt verre. Er en narkogjeng detta, så å true dem tilbake vil vel bare gjøre vondt verre. Er en narkogjeng detta, så å true dem tilbake vil vel bare gjøre vondt verre. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Ikke vist du har en dus dus på lager, vift rundt med den å act cool, da skjønner de nok tegninga Lenke til kommentar
sxs Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 ble litt rot i det forrige innlegget. Foreløpig holder jeg meg lavt i terrenget. Andre tips? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Vist du ikke vil gjøre noe stilig, så er det vel ikke så mye annet å gjøre enn å anmelde vedkommende? Lenke til kommentar
sxs Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Narkoman, sittet i fengsel, bla bla bla.. dessverre har ikke jeg ikke mine venner her akkurat nå. Redd for hva som skjer hvis jeg anmelder han.. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Kanskje vist du får politiet til å skjønne hvor farlig det kan være at du anmelder han, så tar de seg en god prat med fyrn, slik at du kan han arrestert vist han er rundt deg en annen gang. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Du må ta et oppgjør på egen hånd med hovedpersonen(e). Slike bryr seg lite om politi, kompisgjengen din osv. Oppsøk en eller fler av dem privat og ta oppgjøret med hver enkelt og forklar din side av saken. Krever litt av deg men vil lønne seg. Som regel er slike typer ingenting uten "gjengen sin" og kanskje vil du få litt respekt fra hver av dem om du møter dem ansikt til ansikt. Løpe til mamma, pappa politi eller lærer for å sladre eller flytte til Mexico er fjortisprat fra vestkantnorge. 1 Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Men hvorfor trurer han deg? Hva har du gjort? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Å gå til politiet er det samme som å fjerte i et boble bad. Altså det det blir bare verre. Nå vet jeg ikke hva saken gjeder men det beste du gjør er å snakke me h*n. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hvordan kan det bli verre av at folkene kommer i politiets søkelys? Hvis de ved en senere anledning skulle finne på noe kødd så er det lett å få dem straffet. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Visst de finner ut av at du har gått til politet så sier det seg selv. Politiet gidder ikke kaste bort ressurser på små ting som dette. Ja har litt dårlig erfaring med det norske politi, 5 ruter ble knust på min bil, Det var vitner som var villig til å stille opp + at jeg hadde navn på gjerningsmannen. Han innrømmte alt men skjedde det noe? Nei saken ble henlagt.. Jeg gikk tilbake til politiet men eneste beskjeden jeg fikk var at jeg kunne ikke kunne annmelde samme forholdet 2 ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå