Lock-Aze Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Hei, trenger en enkel måte å få maskinen min opp i DOS slik at jeg kan få flashet bios. hvordan kan jeg f.eks lage en bootbar cd med filene for å få flashet bios på? Blir lykkelig for alle tips som kan føre meg til mål.. Endret 23. oktober 2008 av Lock-Aze Lenke til kommentar
War Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hva heter hovedkortet? De fleste produsentene har forskjellige metoder og man laster ned forskjellige filer om de skal på floppy, cd eller minnepenn osv. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Det er til en Asus laptop, jeg trenger å lage en boot cd slik at jeg kan kjøre flash programmet fra DOS Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Finnes ISO av DOS. Antar du kan legge BIOS filene inn i ISO imaget. http://www.bootdisks.us/ms-dos/5/ms-dos-bo...-cd-images.html Ellers er det mange som foretrekker å bruke USB minnepinne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå