Grinchen Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Vaktmesteren og ekskjæresten har lagt en djevelsk plan plan for å få meg kastet ut av leiligheten. Heldigvis gikk den planen i fisk takket være snarlig reaksjon fr vedkommende. Før jeg tar min hevn. Må jeg jo finne alle de medsammensvorne. Naboene mine hvisker og tisker når jeg går forbi. Så noen av dem har definivt vært med på det. Men jeg må finne ut hvem av dem det er før jeg ødelegger livene deres (på en lovlig måte). Noen forslag til hvordan jeg kan luke ut Trotkistene? 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Vi vil jo gjerne vite en grunn til at de gjorde dette, for det sier du ingenting konkret om. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Er dette en seriøs post? "Luke ut trotskistene?" "Djevelsk plan for å få meg kastet ut." Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Det er det som virkelig får det til å koke i meg har ikke hatt noe kontakt med dama på over to år. Hadde egentlig glemt hele bitchen og vaktmesteren har jeg aldri gjort en flue fortred bare sagt hei til han innimellom Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Det er det som virkelig får det til å koke i meg har ikke hatt noe kontakt med dama på over to år. Hadde egentlig glemt hele bitchen og vaktmesteren har jeg aldri gjort en flue fortred bare sagt hei til han innimellom Du kunne ikke snakket fornuft med vaktmesteren da? Hvis du har tenkte å lage helvete vil vel folk uansett ha deg ut, ikke noe kjekt å bo der da. Kan du forresten utdype den opprinnelige planen? Hvordan skulle de få kastet deg ut? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Unnskyld meg, men er dette den nye Schnell? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Unnskyld meg, men er dette den nye Schnell? Var Schnell et troll? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Lurer på det gitt. Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Lurer på det gitt. Hvem faen er det en agent fra det zioniv-trotskiske senter Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Lurer på det gitt. Hvem faen er det en agent fra det zioniv-trotskiske senter Du skulle bare visst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå