muffe Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Hvor kan jeg laste ned gratis, lovlig musikk? Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 last ned Kazaa... [HUSK] All musikk som lastes ned som man ikke har fra før av på CD er ulovlig Utenom freemp3`s sponset av popups og all slags dritt Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Det kommer ann på om du vil ha "kommers" musikk eller hva andre ukjente artister (som meg) har laget. Du finner ikke Top40 gratis på nettet og hvis du finner det, er det teknisk sett ikke gratis. INGEN plateselskap tjener penger på å dele ut musikken gratis på nettet... (Selv om de burde ) Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 IUMA Epitonic Artist Direct Music Builder NRK Urørt Lenke til kommentar
muffe Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2003 Om det ikke er kommersiell musikk gir jeg f i, så lenge det er lyd og kommer ut av høyttalerene er det bra. Jeg hadde heller ikke forventa kommersiell musikk. Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 www.ugress.com Flere av de beste låtene til Ugress (blant annet Loungemeister) ligger gratis ute til nedlastning! Edit: Så av hjemmesida deres at de skal spille på TG! Så dem på Rockefeller for noen måneder siden og det var knall! :smile: Lenke til kommentar
norway Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Feil , det er lov å laste ned til EGET bruk.... Men viss du deler selv , så gjør du noe galt... Så det er bare til å laste ned!!! Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 [Gidder ikke ta diskusjonen en gang til] ... Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Tellé Records er et plateselskap jeg har fulgt en del år nå, og som jeg har stor sans for. Gjengen valgte nylig å legge ut noen album for nedlasting, låtene kan gratis lastes ned her Anbefales en titt! Lenke til kommentar
Danny Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 http://www.gatasp.no har hele albumet sitt på nettet. Lenke til kommentar
anbar Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 kan du laste ned hva du vil av mp3'er o.l så lenge du ikke videreselger det... (norge er ganske myke på det)... last ned så mye du orker... men støtt de artistene du vil høre mer av! Hvis ikke kommer de ikke med mer god musikk... Lenke til kommentar
snorre-j Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 http://www.nrk.no/digital/ mye bra.. Lenke til kommentar
chil Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 OMG å mange ganger må det bli sagt, det er ikke ulovelig og laste ned musikk til eget bruk! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 http://www.gatasp.no har hele albumet sitt på nettet. Støtter den. Både ogg og mp3 faktisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå