joolius Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) ENDELIG HAR DET KOMMET UT Har en stasjonær PC som trenger oppgradering slik at jeg kan spille WARHAMMER på ok. Har budsjett på ca 2000(+/-). Min nåværende PC: (http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=308347) Hadde vært kjekt med snarlig svar, gleder meg noe enormt på å begynne å spille. Endret 21. oktober 2008 av joolius Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Er styggt redd for at du bør oppgradere nesten alt. For å kjøre WAR ok må du ha noe som er bedre enn minumums systemkravet. 2 GHz CPU minmum skjermkort 7800(nVidia) eller Radeon 1900 (ati) med 512 MB VRAM minimum 2 GB minne minimum i Win XP (minne er såpass billig for tiden at jeg anbefaler 4 GB uansett) Du må også skaffe en ny hardisk om du kjøper ett nyere hovedkort siden de vanligvis kun har en IDE tilkobling. Edit: grunnen til at jeg ikke har kommet med konkrete forslag er rett og slett det at det vil komme opp i mye mer en 2000 kroner. Endret 21. oktober 2008 av NuDimon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå