BoC_SantaCruz Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hei. Tenkte å kjøpe meg Nikon D90, lurer litt på hvor det er billigst. har hørt at Fly plassen i Seoul (Korea) er billig. noen som vet pris her? evt hvor jeg kan finne det? Skal innom Koera, kina og Usa på kort tid.. hvor tror dere det lønner seg? Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Anbefaler deg absolutt å kjøpe kamerahus i Norge. Det lille du eventuelt sparer på å kjøpe andre plasser er ikke verdt den økte risikoen ved å ikke ha fem års reklamsjonsrett. Under 7000 på JP er en bra pris. Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 fåt jo pakke i usa til 5000,- ca Har folk der tilgjengelig så det tar meg like lang tid å få kameraet ditt til rep som å få det til noen i norge.. men har ikke nikon internasjonal garanti? Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Tviler jeg sterkt på. Kan du linke til det tilbudet? På B&H koster kamerahuset 1000$, som med dagens dollarkurs blir ca 6800 kr UTEN valutapåslag eller sales tax (evt. frakt og MVA). Jeg skal ikke uttale meg for skråsikkert om internasjonal garanti, men jeg tror det er ett år som gjelder dersom kameraet er amerikansk (og ikke grå-importert). I Norge får du altså 5 års reklamsjonsrett til samme prisen. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 men har ikke nikon internasjonal garanti?Bare på optikk. Muligens også på de dyreste kamerahusene. Men ikke på modeller som D90, dem må du sende til landet du kjøpte fra. Lenke til kommentar
jimjames Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Island er det landet i verden jeg vil tro er det billigste for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå