Gå til innhold

Mitt kjekkeste LAN-party til nå


Anbefalte innlegg

:thumbup:

 

I fjor før jul tenkte jeg og noen kamerater at vi skulle ha et LAN med juletema. Vi lånte det lokale speiderhuset, og rigget til et langbord til PC'ene, og en prosjektor, hvor vi skulle se julefilmer.

Vi handla inn masse julebrus, og annet digg, og rigget oss til.

Vi bestemte oss for å ha konkurranser istedet for å bare spille normalt, og det gjorde hele opplevelsen enda morsommere. Vi hadde i tillegg pakkeleken, som sørga for julestemningen :)

 

Vi hadde i utgangspunktet tenkt å koke grøt, men ingen gadd :!:

Ute var det bekmørkt og kaldt, inne satt vi i varmen og spilte PC-spill og drakk julebrus, spilte Mario Party på GC som noen hadde med, og GH2 på PS2 som noen kgså hadde tatt med :p I tillegg så vi "Die Hard", den hvor handlingen foregår i en skyskraper rundt juletider. Det var vår "julefilm" :p

 

I år har vi tenkt å gjenta tradisjonen, og tenker at vi ikke skal være fullt så late i år. Vi tenker å koke grøt, og ha litt mer julerelatert når det gjelder film osv. Men ellers samme opplegget, og det beste av alt for min del, er at i år har jeg ny gamer-pc :) Jeg slipper å være den som ødelegger når vi skal spille et spill, fordi jeg har for gammel pc. I år kan alle være med på alle spillene, og vi får mye større utvalg!

 

Lenge leve et vellykket LAN med gode venner :D

Endret av galexon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eller det som hendte meg på kompis-LAN. Vi hadde ei padde kobla til alle PC'ene, med bryter på. Gjett hvem som klarte å komme borti bryteren når han skulle sette i nettverkskabelen, så alle maskinene mista strømmen? Det var meg ja:P

Så må jeg nesten bare spørre: Er det noe kult? :)

 

Nope, jeg ble offisielt den mest upopulære resten av LAN-et, spesielt siden han ene satt i WoW-raid:P

Lenke til kommentar
:thumbup:

 

I fjor før jul tenkte jeg og noen kamerater at vi skulle ha et LAN med juletema. Vi lånte det lokale speiderhuset, og rigget til et langbord til PC'ene, og en prosjektor, hvor vi skulle se julefilmer.

Vi handla inn masse julebrus, og annet digg, og rigget oss til.

Vi bestemte oss for å ha konkurranser istedet for å bare spille normalt, og det gjorde hele opplevelsen enda morsommere. Vi hadde i tillegg pakkeleken, som sørga for julestemningen :)

 

Vi hadde i utgangspunktet tenkt å koke grøt, men ingen gadd :!:

Ute var det bekmørkt og kaldt, inne satt vi i varmen og spilte PC-spill og drakk julebrus, spilte Mario Party på GC som noen hadde med, og GH2 på PS2 som noen kgså hadde tatt med :p I tillegg så vi "Die Hard", den hvor handlingen foregår i en skyskraper rundt juletider. Det var vår "julefilm" :p

 

I år har vi tenkt å gjenta tradisjonen, og tenker at vi ikke skal være fullt så late i år. Vi tenker å koke grøt, og ha litt mer julerelatert når det gjelder film osv. Men ellers samme opplegget, og det beste av alt for min del, er at i år har jeg ny stasjonær gamer-pc :) Jeg slipper å være den som ødelegger når vi skal spille et spill, fordi jeg har for gammel pc. I år kan alle være med på alle spillene, og vi får mye større utvalg!

 

Lenge leve et vellykket LAN med gode venner :D

 

Heldigrisen du.

Men hva faen, Die Hard er jo julefilm så det holder.

Se Bad santa da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...