Kongen av Lassa Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 I mine øyne var Charlie Sheens skuespillerprestasjoner i Two and a Half Men elendig, nesten like dårlig som Jerry i Seinfeld. Personlig liker jeg Kirsten Dunst. Hun var helt fantastisk i Interview with the Vampire og har også hatt noen bra roller i et par Sofia Coppola filmer. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Tror Charlie i stor grad spiller seg selv i Two and a half men? Inntrykket jeg har fått da, men det kan være så. Dennis Quaid hatet er jo beryktet. Ser jo bare rekalmen på Viasat4 for "dødelig frekvens" (eller hva det var de sa den het). "Dennis Quaid, I en film som faktisk ikke suger!" (elns) Hmm, selv kommer jeg ikke helt på noen i farten. Endret 22. oktober 2008 av MrLee Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Lettere å skrive hvem jeg "ikke liker som ..." enn det motsatte. Jeg har endel på den listen, men.. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jim Carrey. Gjorde en fabelaktig prestasjon i både The Truman show og Eternal Sunshine of The Spotless Mind. Fyren beviser at han ikke bare makter komedier. Føler litt elsk hat blant mine venner, men de vet bare om hans komedier. Jeg har ikke sett Man on the moon enda. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg er storfan av Steven Seagal. Han er jo en elendig skuespiller, men Seagal filmer er jo så vanvittig underholdene. Hvordan han alltid spiller den samme rollen som superpolitimann som gjør ting på sin egen måte (hvilket vil si å drepe alle som måtte komme i hans vei med bare knyttnevene til hjelp), hvordan han hele tiden har det samme steinansiktet uansett om han er sint, irritert eller skal være romantisk og ikke minst den ekle glatte hårsveisen hans. Dessuten er han en vanvittig dyktig bluesartist. Vet ikke om det er så mange som faktisk hater han, trur egentlig han mer blir sett på som en smule komisk, men jeg liker både han og filmene hans. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Eg har inntrykk av at mange misliker Halle Berry, men det gjer ikkje eg. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Tom Cruise, Jason Statham, Dwayne "The Rock" Johnson, Will Smith, Will Ferrell, Ben Stiller og selvfølgelig Jean-Claude Van Damme Endret 25. oktober 2008 av Exclusive Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Paul Giamatti er veldig undervurdert. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hmm.. Tommy Lee Jones. Han bruker få litt pepper, selv digger jeg hans "onkel-utstråling". Lenke til kommentar
SidVicious Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Tom Cruise, Jason Statham, Dwayne "The Rock" Johnson, Will Smith, Will Ferrell, Ben Stiller alle disse er jo råpopulære skuespillere og kritikerfavoritter alle sammen (Med kanskje to unntak av The Rock og Ben Stiller). Skjønner ihvertfall ikke hvordan du kan ha Mr. Leading man himself Will Smith med i en tråd som dette. Tror du har misforstått litt... Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg reagerte også litt på hans valg av skuespillere her, ingen av disse er dårlig likt blant publikum, heller tvert i mot. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg er storfan av Steven Seagal. Han er jo en elendig skuespiller, men Seagal filmer er jo så vanvittig underholdene. Hvordan han alltid spiller den samme rollen som superpolitimann som gjør ting på sin egen måte (hvilket vil si å drepe alle som måtte komme i hans vei med bare knyttnevene til hjelp), hvordan han hele tiden har det samme steinansiktet uansett om han er sint, irritert eller skal være romantisk og ikke minst den ekle glatte hårsveisen hans. Dessuten er han en vanvittig dyktig bluesartist. Vet ikke om det er så mange som faktisk hater han, trur egentlig han mer blir sett på som en smule komisk, men jeg liker både han og filmene hans. Kunne ikke sagt meg mer enig! Lenke til kommentar
elhacko Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Har altid likt Arnold Schwarzenegger men ingen av vennene mine liker han. Men vet jo så klart att på verdensbasis er han veldig populær. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Arnold er jo KONGE, kanskje litt begrenset hvilke roller han kunne spilt, men vis meg noen som spiller terminator bedre! Arnold er så genial, digger alle filmene hans. Troverdighet og/eller humor til 1000 avhengig av hvilken film. Lenke til kommentar
elhacko Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 ja altså arnold ser jo ut som en robot så den rollen er skreddersydd for han. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Tom Cruise, Jason Statham, Dwayne "The Rock" Johnson, Will Smith, Will Ferrell, Ben Stiller alle disse er jo råpopulære skuespillere og kritikerfavoritter alle sammen (Med kanskje to unntak av The Rock og Ben Stiller). Skjønner ihvertfall ikke hvordan du kan ha Mr. Leading man himself Will Smith med i en tråd som dette. Tror du har misforstått litt... I nesten alle film forum jeg har vert på har folk hatet de. Endret 28. oktober 2008 av Exclusive Lenke til kommentar
athorb Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Har ikke fått noe inntrykk av at Statham har noen hatbase, heller motsatt. De andre, derimot. Men av de er det egentlig bare Ferrell og Stiller jeg ikke liker, men de er tolererbare når de ikke tar den helt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå