Gunfreak Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 hvilke skuespillere liker du, men ingen andre liker for meg er det Dennis Quaid, ikke en man som er kjent som en av de veldig gode skuespillerne men liker han han spiller bra i Wyatt Earp som Doc hollyday, ikke like bra som val kilmer i samme karakter men fremdeles bra. han er også perfekt som Sam Houston i the alamo Lenke til kommentar
SidVicious Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 For meg er det Robert Knepper fra Prison Break. Og Sam Rockwell. Rockwell har et stort stort tallent! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Basert på forslagene så langt må jeg anta at tråden burde hete "Skuespillere du liker spesielt godt, som andre ikke bryr seg om". Det er ikke mange skuespillere som har et spesielt negativt rykte på seg, bortsett fra de åpenbare (og kanskje utdaterte) eksemplene som Shia, Michael Cera og Ben Affleck. Lenke til kommentar
SidVicious Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Er Shia så hatet da? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Kommer an på hva man legger i "så hatet". Det er bare å sjekke IMDb-forumet, postene til cun eller se intervjuet hans med Letterman etter han sa ja til Indy-rollen; han sier selv at han måtte slutte å lese om seg selv. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg liker Adewale Akinnuoye-Agbaje veldig godt, har bare sett han som Adebisi i Oz, og som en kar i fra et krigsherjet land i Afrika i serien Lost, men liker han ekstremt godt i begge rollene. Lenke til kommentar
Thantophobia Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Basert på forslagene så langt må jeg anta at tråden burde hete "Skuespillere du liker spesielt godt, som andre ikke bryr seg om". Det er ikke mange skuespillere som har et spesielt negativt rykte på seg, bortsett fra de åpenbare (og kanskje utdaterte) eksemplene som Shia, Michael Cera og Ben Affleck. Har lest lite om respons på Michael Cera, men jeg må si jeg digger han. Synes hele han passer perfekt i rollene jeg har sett han i (Juno og Superbad). Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Tom Berenger elsker fyren Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 tror ikke dere helt har skjønt det, har snakker vi om skuespillere som ofte får flakk av folk for å være dårlige skuespillere eller kjipe folk osv. det er vel få som har så mye mot Berenger Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Ok, da kan jeg vel begynne med å si at Shia LeBeouf ikke er så ille som alle skal ha det til. ^^ Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Er ikke sikker på om det stemmer i følge Gunfreak sitt ønske da. Men jeg liker Michael Clarke Duncan veldig godt, men han har vell ikke fått så mye i mot seg at han kan nevnes i denne tråden. Men jeg liker Shia veldig godt da. Glimrende skuespill etter min mening! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 12 poster, og vi har nå ett bra eksempel - Shia. Ellers har vi Oscarnominerte Clarke Duncan og Oscarnominerte Berenger. ^^ Kom an folkens, tenk litt nå. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Christian Bale, mange aner ikke hvem det er engang, men det holder på å forandre seg veldig nå. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg liker Tom Cruise. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Blir kanskje litt vanskelig siden flesteparten liker skuespillere som er godt kjent og har gjort seg bemerket innen film. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Clint Eastwood. Han har gjort noen fabelaktige fremtoninger opp igjennom, men i min omgangskrets er det ikke noen som synes han er noe spesielt. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Christian Bale, mange aner ikke hvem det er engang, men det holder på å forandre seg veldig nå. Bortsett fra at han er en av de mest populære skuespillerne på nettet? Selv må jeg tenkte litt. Vurderte Tom Cruise, men til tross for at han er hatet av mange, så har fortsatt en viss fanbase bak seg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Tom Cruise viser at han er god i Eyes Wide Shut. At han sikkert er middelmålig i filmer som War of the Worlds, gjør vel ikke noe, for der er det vel filmen som er middelmålig, og ikke prestasjonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå